5268
Sök

Tips om vad ja kan göra med min s14?

NissanMotorsport
9 maj 2008
Trådstartare
Har idétorka, och ursäkta om det finns nån liknande tråd..om du ska gnälla, så gå och ät en bulle eller gö nå annat roligt istället..

Jag hade tänkt mig typ, svart huv, färga fälgarna guld.. vit text på framrutan och nån svart skapligt stor dekal på sidorna tongue större vinge kanske?

men vill gärna ha mer tips om va ja kan göra, vill ha lite drifting stuk över den..

MVH
Senast redigerat av SupraDupraFly (9 maj 2008)

438 Inlägg
9 maj 2008
Hej!

Kollade just på bilderna och jag tycker den är bra som den är just nu smile
Det är kanske därför du har idétorka, bilen är ju klar?

terazzi
9 maj 2008
Trådstartare
köp ett vertex kjolpaket wink kolla på APR vinge och speglar då wink Tein coilovers? smile nåt som kan passa wink
Senast redigerat av terazzi (9 maj 2008)

3 113 Inlägg
9 maj 2008
jag antar att du inte vill att det ska kosta allt för mycket, eller?

lackahuv o baklucka svart.. wink om du inte har lust/råd med riktig kolfiber..
fall du nu ev. ska lacka dessa delar kanske du skulle fixa gällar, intag eller scoop på huven wink

nya fälgar hos Realcar o deras Rota-sortiment! fall du inte vill lägga ut mer pengar på riktiga..

vinge är en smaksak.. dock tycker inte jag att du ska fixa någon..

Semper Fi

terazzi
9 maj 2008
Trådstartare
Laddar upp en bild på ett WB Vertex kjolpaket, kan tillägga du kan köpa det hos www.driftworks.co.uk

https://www1.garaget.org/gallery/archive/29482/339133_at5zaz.jpg
Voila wink Widebody med..

NissanMotorsport
9 maj 2008
Trådstartare
cebT skrev:

fall du nu ev. ska lacka dessa delar kanske du skulle fixa gällar, intag eller scoop på huven wink

nya fälgar hos Realcar o deras Rota-sortiment! fall du inte vill lägga ut mer pengar på riktiga..

Nja helst inte allt för mycke tongue riktig kolfiber blir det nog inte, men jäkla snyggt tongue vad kan de ligga på?  men svart me luftintag vore nått smile

fälgarna ja har på nu blir kvar också.. smile

NissanMotorsport
9 maj 2008
Trådstartare
terazzi skrev:
köp ett vertex kjolpaket wink kolla på APR vinge och speglar då wink Tein coilovers? smile nåt som kan passa wink

just ja, kjolpaket vare också ja tongue de som du skicka bild på va riktigt snyggt, men finns det inte på nån svensk sida? speglar vore kanske också något smile tackar

terazzi
9 maj 2008
Trådstartare
SupraDupraFly skrev:
terazzi skrev:

just ja, kjolpaket vare också ja tongue de som du skicka bild på va riktigt snyggt, men finns det inte på nån svensk sida? speglar vore kanske också något smile tackar

hehe aa tänkte du kanske skulle vilja ha det wink sen är det ganska ovanligt ändå smile
Vad jag vet finns det ingen återförsäljare av äkta vertex i Sverige,men sen e driftworks bra med och kostar inte så mkt för vad man får wink APR finns däremot och köpa.. tror PBZ e återförsäljare av deras vingar o speglar.. men dem e ganska dyra..

NissanMotorsport
9 maj 2008
Trådstartare
terazzi skrev:
SupraDupraFly skrev:
terazzi skrev:

hehe aa tänkte du kanske skulle vilja ha det wink sen är det ganska ovanligt ändå smile
Vad jag vet finns det ingen återförsäljare av äkta vertex i Sverige,men sen e driftworks bra med och kostar inte så mkt för vad man får wink APR finns däremot och köpa.. tror PBZ e återförsäljare av deras vingar o speglar.. men dem e ganska dyra..

okej tongue drog iväg lite om ja skulle köpa kjolpaketet tongue ca 18.000 kr tongue om ja räknat rätt så tongue

3 113 Inlägg
9 maj 2008
SupraDupraFly skrev:
cebT skrev:

Nja helst inte allt för mycke tongue riktig kolfiber blir det nog inte, men jäkla snyggt tongue vad kan de ligga på?  men svart me luftintag vore nått smile

fälgarna ja har på nu blir kvar också.. smile

kolla en snabb check hos realcar och dom kostar där runt 17-15.000. Det är ju en del pengar men det får man ju leva med när man vill ha kolfiber.. smile med rätt kontakter kan man kanske få det billigare.

Men intag o gällar tycker jag att du ska satsa på wink

såg just dina 350Z fälgar och dom är tillräckligt fina i min smak tongue lacka dom bara guld o ha en kromad/silver fälgbana wink
Senast redigerat av cebT (9 maj 2008)

Semper Fi

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
10 maj 2008
SupraDupraFly skrev:
drog iväg lite om ja skulle köpa kjolpaketet tongue ca 18.000 kr tongue om ja räknat rätt så tongue

Då är det bara att spara ! smile

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

NissanMotorsport
11 maj 2008
Trådstartare
Nån som vet vad ja kan ha för text på min framrutestreamer? smile

NissanMotorsport
15 maj 2008
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/14451/346194_ehi3oe.jpg
såhär blir det nog smile

kan de bli bra sådär? smile men frågan är nu om ja ska ha svart där nere, eller bara ränderna? smile längst ner på fronten.. blir nog att lackera ränderna nästa vecka smile

Meister
6 763 Inlägg
15 maj 2008
SupraDupraFly skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/14451/346194_ehi3oe.jpg
såhär blir det nog smile

kan de bli bra sådär? smile men frågan är nu om ja ska ha svart där nere, eller bara ränderna? smile längst ner på fronten.. blir nog att lackera ränderna nästa vecka smile

Jag tycker inte om de stripsen. Om jag vore du skulle jag göra de lite bredare och sätta de närmare varandra. Plus att de skulle sluta på något snyggt sätt i nerderkant på huven

3 113 Inlägg
15 maj 2008
fixa riktig nismo-dekal istället för eget font o sånt.. smile

http://www.shopresponse.com/nismo_decal_sheet.jpg

Semper Fi

NissanMotorsport
15 maj 2008
Trådstartare
cebT skrev:
fixa riktig nismo-dekal istället för eget font o sånt.. smile

http://www.shopresponse.com/nismo_decal_sheet.jpg

vart kan man köpa sånna då? i den storleken ja har på bilden..

2 021 Inlägg
15 maj 2008
inga stripes, snälla tongue
Tycker den är ruskigt fin som den är

NissanMotorsport
2 juli 2008
Trådstartare
Någon som kan komma på en bra text ja kan ha vid tanklocket på båda sidorna? inge skämt text eller liknande, helst nån klubb.. tuning/styling firma eller något smile

NissanMotorsport
14 juli 2008
Trådstartare
Har ändrat mig lite i framtidsplanerna ;D va tycker ni om detta? inte perfekta bilden, men man ser ju iaf..
självfallet är de ju mer smådetaljer som ska me, som luftintag å så smile dekaler är beställda, kommer nästa vecka troligen..   men kom gärna me förslag, vill ha en drift-look på den så smile

edit: sidokjolarna är ej monterade, men har dom liggandes, men ingen frontspoiler och hitta ej någon på internet som ja kunde montera dit i photoshop =/

https://www1.garaget.org/gallery/archive/14451/400560_vvccsx.jpg
Senast redigerat av HaveUSeenMyS14 (14 juli 2008)

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
14 juli 2008
Sådär, nu har du släppt stripesen och kommit på en bra idé ! big_smile

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Sök