4672
Sök

Tips angående baslåde bygge.

ClubJDM
531 Inlägg
9 maj 2008
Trådstartare
#1
Tjena vill bygga om bagaget i min s70. tycker det tar aldeles för storplats som det är nu.
Nogon som har någobra lösning? Det ska spela bra och vara stilrent helst.
Alla förslag är välkommna.
2st baser och ett steg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/57627/339136_a4npcl.jpg
Så som det ser ut nu.

MVH WaoW


2 911 Inlägg
9 maj 2008
#2
4st DD 1508 i hatthyllan med låda under hyllan kanske ?
Lite krångligt, men du sparar plats iallafall och får mindre problem med att få in basen i kupén.

ClubJDM
531 Inlägg
9 maj 2008
Trådstartare
#3
jag vill gärna anvaända det jag har idag. efter som man är student så har man inte så mycket pengar att röra sig med sad


2 911 Inlägg
9 maj 2008
#4
Isåfall är det enda jag kan komma på en annan låda, hurvida det är möjligt går inte räkna på utan att veta vad det är för basar m.m.

D.v.s. mindre låda, för oavsett hur du gör med volymen du har idag så kommer det fortfarande ta lika mycket plats.
Ev. att montera basarna i reservhjulsbaljan, men, det är tyvärr totalt värdelöst när det gäller icke-kombi.

ClubJDM
531 Inlägg
9 maj 2008
Trådstartare
#5
Skulle man inte kunna ha en låda på varisn sida i skuffen då??


2 911 Inlägg
9 maj 2008
#6
WaoW skrev:
Skulle man inte kunna ha en låda på varisn sida i skuffen då??

Problemet som uppstår då är ju att bagaget agerar sekundär baslåda, och det kan du aldrig beräkna med i avstämningen = låter fullkomligt skit.


Sök