tackar:) fram på är den bara att skjuta framåt sitter inte nån skruv där. ska du lacka listerna rekomenderar jag att du sätter på s/v70 lister dom är bättre att lacka på.
den lådan och steget har jag redan sålt tyvär. lådan gick till rasmus849 sen steget köpte linkan lindgren här på garaget. men lådan byggde jag för ca 4500kr sen steget kostade 5000kr när jag köpte det.
Fotograf.
vårdad bil är bra bil