Hej, som rubriken lyder får jag in vatten via fläkten på min golf 2 när det regnar eller om man tvättar den:(, måste fixa det. Nån som vet vad jag ska göra? Plasten som ska skydda har nån spricka men tycker inte att de ska kunna komma nå stora mänger vatten igenom dom. Hjälp
Mvh Peter
"det är ju inte lätt att förklara för någon som inte begriper"