Dra ström kabeln på den sida som huvudstammen i bilen går på och sen så drar du lågnivå och remotekabel på den andra sidan. Sen kopplar du som dem andra säger.. Remoten på antennakabeln på stereon.... Lycka till!
Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391