Aldrig kul när det krånglar. kommer inte riktigt ihår hur bestämmerserna är men har för mig att om varan krånglar inom en viss tid från köpet kan man kräva att dom byter ut den mot en ny. eller pengarna tillbaka.
Den som spar han har, fast inte lika roligt...