jaha då får jag vell göra en uppdatering..jag har börjat fin spackla hella högra back breddningen nu lite slipning kvar och kanske 1-2lager spackel till så är den sidan klar för slipgrund
har inte hänt så mycket på bilen på ett tag nu har pluggat på körkortet hade uppskrivning i dag men i morgon ska jag se om jag kan få lite gjort på bilen i alla fall
så då är det vell hög tid för en uppdatering igen i kväll började jag på att förberda för att hjuta av huvens förstarkning, börjar antingen på att plasta i kväll eller i morgon får se när vaxen har torkat använder det för att formen inte ska fassna
provade att använda färg sprutan att lägga på vaxen men för att få lite jämnare utläggning av det och det funkade skit bra
där ser man var jag tog plåten i från till baklukan:p
så då har man hållt på att plasta i några timmar totalt i dag så nu är förstarkningen av gjuten, så i morgon ska den tas av från huven och sen ska fästena till gånghjärnen byggas sen så ska förstarkningen limmas och plastas fast på glasfiberhuven sen är det bara spackling och lite sådant på den
förstarkningen av gjuten ska ta av den från huven i morgon
Senast redigerat av eddiemeduza17 (1 november 2008)