så nu var förstarkningen av plockad från huven och jag snyggade till kanterna och lite sådant så nu är det dags för att limma ditt huven på den ska se om jag hinner skaffa lim i morgon
så såg förstarkningen ut på insidan när jag tog av den
ja provade att läga på huven på förstarkningen för att se huv det passade
jaha då får jag vell göra en uppdatering..jag har börjat fin spackla hella högra back breddningen nu lite slipning kvar och kanske 1-2lager spackel till så är den sidan klar för slipgrund
jaha då får jag vell göra en uppdatering..jag har börjat fin spackla hella högra back breddningen nu lite slipning kvar och kanske 1-2lager spackel till så är den sidan klar för slipgrund
med sänkning o spacer fälgar tror du de kommer passa :=? kan se lite konstigt ut annars:P
snyggt bygge iaf:)
de kommer bli coilovers så man kan ställa hur låg den ska vara till utställningar kommer den vara riktigt låg men sen ska man köpa med den så måste det vara så man kan köpa på dom flesta ställena utan att man är i mott och sen blir det antagligen 16'' fälgar som är minst 8'' bredda
i dag har jag gjort fästena huven så man kan skruva fast gångjärnen och sen limmade jag i hoppa dom 2 delarna så i morgon ska jag slippa till kanterna och sen är det inte mycket mer en lite spackel jobb kvar på den
jag limmade i hoppa dom 2 halvorna
så blev undersidan kommer bättre bilder när jag kan vända huven
ok. bakjolen kommer bli skitnice , när typ blir huven klar då , till helgen ?
kanske beror på om jag orkar hålla på med bilen har uppkörning i morgon så klarar jag den så blir det nog inte många timmar i garaget med hondan utan då blir det att försöka får vinterbilen bes så man har något att köra med:-P
i dag har det inte hänt något på hondan klarade körkortet i dag så jag har haft vinter bilen inne och gjort den klar för bes i morgon så man kan köra:D
Senast redigerat av eddiemeduza17 (5 november 2008)
Grattis! Kul med fler galningar i trafiken Tur att du kör Honda i alla fall
//Erik Mitt Projekt! If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura Sponsorer sökes!