4223
Sök

Hur raderar man gorg sidan?

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
10 maj 2008
Trådstartare
Skall redera min GORG sida för att byta ut allt...

Hur göra???

Mvh// Okim // Jocke

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
10 maj 2008
Skicka över ett mail till gorg så fixar dom det

C H E V R O L E T <3

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
10 maj 2008
"Hur raderar man gorg sidan?"

Man slänger sig i bilen, åker till närmsta ställe som har gott om dynamit/andra högpotenta sprängämnen och därefter drar man till eskilstuna där servrarna står och minerar hela stället med det "införskaffade" sprängstoffet.

Efter detta beger man sig till säkert avstånd och detonerar laddningarna varpå servrarna förstörs och sidan vi kallar "Gorg" raderas.

lol

Sorry, kunde bara inte låta bli tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
11 maj 2008
Imponerad av hur fel allt kan bli med lite inslängda ord här och där. smile

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

DFFL
9 020 Inlägg
11 maj 2008
TBOC_Razor skrev:

Man slänger sig i bilen, åker till närmsta ställe som har gott om dynamit/andra högpotenta sprängämnen och därefter drar man till eskilstuna där servrarna står och minerar hela stället med det "införskaffade" sprängstoffet.

Efter detta beger man sig till säkert avstånd och detonerar laddningarna varpå servrarna förstörs och sidan vi kallar "Gorg" raderas.

lol

Servrarna står i Stockholm, iallafall om jag kommer ihåg rätt vad Chrizz sagt i kanalen. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
11 maj 2008
FireTraXX skrev:
TBOC_Razor skrev:

lol

Servrarna står i Stockholm, iallafall om jag kommer ihåg rätt vad Chrizz sagt i kanalen. tongue

Jo, antingen e det e-tuna eller fjollträsk, jag kommer inte ihåg riktigt.

Men det var ju ändå inte syftet med inlägget wink   big_smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

9 108 Inlägg
11 maj 2008
Du kan ju alltid byta namn via Namnbyte och inställningar, om det inte räcker så ta bort allt på sidan och skicka ett mail till support@garaget.org, finns ett gäng trådar om det här redan så jag låser här.

Sök