Hej, tänkte beställa lite grejer till golfen från http://www.typ-17.de eftersom det är mkt billigare:) Är det nån som har beställt därifrån? det jag undrar om är vad fraktkostnaderna ligger på och hur servicen är.
Mvh Peter
"det är ju inte lätt att förklara för någon som inte begriper"