3984
Sök

Nån som beställt från http://www.typ-17.de ??

224 Inlägg
12 maj 2008
Trådstartare
#1
Hej, tänkte beställa lite grejer till golfen från http://www.typ-17.de eftersom det är mkt billigare:) Är det nån som har beställt därifrån? det jag undrar om är vad fraktkostnaderna ligger på och hur servicen är.

Mvh Peter

"det är ju inte lätt att förklara för någon som inte begriper"

224 Inlägg
12 maj 2008
Trådstartare
#2
Ok, blir att beställa snart då:D

"det är ju inte lätt att förklara för någon som inte begriper"

Diktator
968 Inlägg
12 maj 2008
#3
massor med folk folkvagns folk från sverige som beställd därifrån, det är bara skriva sverige i kommentar rutan.

ett tips om du har dålig tyska eller tycker den engelska sidan är konstig är att använda babelfish lr vad den heter på altavista

224 Inlägg
12 maj 2008
Trådstartare
#4
tackar Brandis, de där behövde jag verklingen:)

"det är ju inte lätt att förklara för någon som inte begriper"


Sök