Soppa mätarproblemet är åtgärdat på 940 så i regel fungerar dessa , växellådorna är bra , framförallt i Ltt då du har m90 lådan . Turboras är inget känt fel men kan mycket väl inträffa som på vilken bil som helst .
Har inte haft några fel alls på min 940 ltt -95 än så länge och jag kör ganska hårt .
Tidiga 740 är kända för att rosta ganska hårt om man missköter dom . 940in däremot är så pass "ny" så den har inte det problemet (än) .. Har du mer frågor så är du välkommen att fråga på
Om du vill slippa massa extra reparationskostnader så se till att hitta ett välvårdat exemplar (Vilket kan vara svårt). Många 740/940 turbo är väldigt hårt körda och kan vara slutkörd även om karossen är i fint skick.
Men några allvarliga typfel finns väl inte, bortsett från rost och soppamätaren
Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Om du vill slippa massa extra reparationskostnader så se till att hitta ett välvårdat exemplar (Vilket kan vara svårt). Många 740/940 turbo är väldigt hårt körda och kan vara slutkörd även om karossen är i fint skick.
sant så sant men en platta öl garaget en hel helg går oxå;) kul tidsfördriv om de ger nått ska ja va ärlig så tror jag de umgdoms körda gl bilarna går hårdare än tic efter som de e fler som saftar gl för alla har ju inte råd me tic
sant så sant men en platta öl garaget en hel helg går oxå;) kul tidsfördriv om de ger nått ska ja va ärlig så tror jag de umgdoms körda gl bilarna går hårdare än tic efter som de e fler som saftar gl för alla har ju inte råd me tic
det kan du ge dej på att dom får:)men håller man efter bilarna så är det ju inga problem:)