Alltså tänkte om man ska idas ställa ut eller kanske inte just ställa ut men i princip. just nu e de bara 19" toniong samt en fin baslåda som sitter i. och tänkte va som brukar vara standard på utställningar, samt hur stor är iden att tävla i db tävling när man har orginal framsystem.
uppskattar ju en putsad orignalbil bra mycket mer än en sunkig plasttyngd stylingbil. säger som kristian annars, gillar du den själv är de mer än tillräckligt skäl till att ställa ut!
är de crank-tävling så kan du nog ställa upp. dvs om du har tryck nog tycker du. om inte för att vinna så kan de va kul att veta vad du spelar med ett riktigt mätinstrument
Någonstans måste man börja ställa ut. Det är bara att prova och se vad andra tycker om bilen. Precis som KHracing skriver så tycker jag att om du själv är nöjd med bilen är det bara att ställa ut. Det finns inget rätt och fel med bilar, bara en känsla.
Tackar för alla fina svar... ärligt talat hade jag väntat mig lite andra svar men dessa svar är över förväntan. kan hända att bmwn kommer stå på meca hanningen dagen 31/5. Ej säkert ännu men de e en tanke jag har.
Beror på vad det är för utställning tycker jag. Är det för ljudets skull, absolut! Är det för utseendets skull tycker jag definitivt inte det räcker. Undantaget är om det finns någon rookieklass eller liknande för såna som dig och mig som inte har gjort så mycket med sina bilar.