4180
Sök

Viner ur basen

620 Inlägg
13 maj 2008
Trådstartare
#1
Tja
Idag så har de börja vina ur mina basportar alltså de måste vara från basen. Ngn som har en bra gissning om vad de kan vara, jag har batteriet i skuffen så de stör nog inte strömkabeln och lågnivån, men lågnivån e dragen på förar sidan, kan de ha ngn betydelse?? iallafall så laddar jag batteriet just nu och hoppas att den bara var lite kräm i batteriet? men om någon har ngt förslag man kan titta efter eller något så e de välkommet...big_smile

//Stefan


Svindåre
1 433 Inlägg
13 maj 2008
#2
har du nyss installerat det eller har det funkat bra och sen har det börjat vina helt plötsligt?

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

1 142 Inlägg
13 maj 2008
#3
kan inte vara för dåligt jordad?

8 156 Inlägg
13 maj 2008
#4
Kolla jordningarna först.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

620 Inlägg
13 maj 2008
Trådstartare
#5
Allt monterades klart i lördags morgon, då har allt funkat bra tills kring kl 3 idag, de funka bra tidigare idag. jorden e dragen dirr till batteriet, ska kolla anslutningar imorgon.

//Stefan



Sök