hur många här inne har mätt upp sina anläggningar? vet att vissa av er gör och även jag*host* vad har vi för resultat? 134.3-öppna dörrar med emmaespl skivan spår 9
member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)
Lira 150+ med grejjer för 20.000 var jag rätt nöjd med
He he ja den bilen var ännu mer respect då 150db är långt från lite och inte för dom pengarna... Man är allt sugen på ett lite tokigare bygge men blir inte på fiestan då jag inte vill göra ingrepp i den.
Jag spelade 136.5db med öppna dörrar å 142.2db stängda, mätt med termlab. Har inte brytt mig ett dugg om att bygga ljudet för att tävla med, så är jäkligt nöjd med det resultatet
ESPL skivan köper du på www.emmanet.se , eller på en officiell SM deltävling... O där man man även få en massa bra tips, o kolla på sveriges tävlingselit inom billjud..!
(Mer info på www.emmanet.se , och sen under "kalendern"..)
Morre W, Team KLÅP, Linköping
Svensk Mästare i billjud (spela HÖGT) 5 gånger... Sponsrad av: www.ljudia.se
149,4 med musik, öppna dörrar (148,8 med stängda dörrar) med basar+steg för under 10.000- i ord. pris.. (Uppmätt på tävling, inte i garaget.. )
(2 st. RE Audio SR15, med ett Sinus Live 3000 steg..)
respekt morre !!
jag kom upp i 154,8 med ton förra året i en micra med grejer för under 25 tusen (två carpower sonic 15" drivna av 4 sinus live 3000steg) , i år har det hittills blivit 148,2 med musik , prylarna kosta 19980:- (RE mt18 som drivs av två sinus live 3000steg )
Senast redigerat av omegaman1 (14 maj 2008)
SM-vinnare i SQ-klassen experienced unlimited 2011 .