3500
Sök

Mosätar-tävling i Stenungsund! 15/6

338 Inlägg
10 juni 2008
fan
nu kommer jag förmodligen inte!!! sad
om jag inte hittar någon att åka med från gbg som är hemma i vettig tid!
bilen kommer förmodligen stå hos atm för lite pill o koll inför motorbytet och jag måste upp tidigt till jobbet på måndagen!!! sad

varför ha pengar på banken? där syns dom inte
******************************T.A.R.D******************************
Tack till: BK Smide, Mimab, Ne_Mesis

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
10 juni 2008
HAHAHAHAHA sjukt gäng hela högen wink

Mvh// Okim // Jocke

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
10 juni 2008
uppdatera första inlägget så man ser vilka som skall med eller inte. kul o se vilka som skall med

Mvh// Okim // Jocke

Flingan
11 Inlägg
11 juni 2008
Jag kommer efter jobbet inget mos för min del, eller kanske "TO GO" wink kommer nog 1 till 2 bilar till med mig.. Ser fram emot första och kanske hållande träffen i Stenungsund. Grymt kul

23 Inlägg
12 juni 2008
Fan jag och polaren kommer nog och kollar, träffar i sig är ju kul:P

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
12 juni 2008
Kommer om jag inte är för bakfull efter STCC på lördag. tongue
Svårt att bestämma sig för om man ska åka kompressor eller Ninja. Tänk om man kunde ha en kompressor på Ninjan... big_smile

Avstängd
1 557 Inlägg
12 juni 2008
TCG skrev:
Svårt att bestämma sig för om man ska åka kompressor eller Ninja. Tänk om man kunde ha en kompressor på Ninjan... big_smile

Hallå du kall väl med till Borås på lördagen också ??
Du måste ju sträcka lite på BMWn smile O efter du gjort det hela lördag kväll så kommer du vara jätte sugen på massa  mos big_smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Avstängd
1 557 Inlägg
12 juni 2008
guran_man skrev:
fan
nu kommer jag förmodligen inte!!! sad
om jag inte hittar någon att åka med från gbg som är hemma i vettig tid!
bilen kommer förmodligen stå hos atm för lite pill o koll inför motorbytet och jag måste upp tidigt till jobbet på måndagen!!! sad

Jag o familjen skall dit (hoppas jag) om du vill kanske du kan åka med oss smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
12 juni 2008
MrKerm skrev:
TCG skrev:

Hallå du kall väl med till Borås på lördagen också ??
Du måste ju sträcka lite på BMWn smile O efter du gjort det hela lördag kväll så kommer du vara jätte sugen på massa  mos big_smile

Vill till Borås, men det är så mkt på en gång. Får se hur länge jag blir kvar på STCC, beror lite på vad som bjuds när man fått VIP biljetter. tongue
Beror även lite på om allt är iordning tills lördag... lånade ut bilen idag, lång historia kort: hoppas den nya framfälgen+däck kommer tills imorgon. Annars blir det Ninja för min del!

4 554 Inlägg
13 juni 2008
blir tyväär tvungen att hoppa över detta men ska tydligen surfa på söndag..

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
9 108 Inlägg
15 juni 2008
Varför är det nästan ingen som ska käka mos? Har ni inte råd? tongue

Jag behöver dessutom en idiotsäker vägbeskrivning från Uddevalla-hållet, har ingen aning om vart det ligger.

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
15 juni 2008
Blir eventuell montering av sänkningssats istället. big_smile

Utan lokalsinne så är dte ju inte så lätt att göra en beskrivning. tongue
Men från Uddevalla är det ju bara att åka på motorvägen rakt söderut, och sedan svänga av när man ser Stenungsunds skyltarna. Vart Korvan ligger har jag tyvärr ingen aning om, men Loudness borde kunna ge dig en idiotsäker beskrivning, eller kanske "idiot som gör en beskrivning"?.. haha (sorry kunde inte hålla mig). big_smile

Lycka till med mosätandet! wink

//Edge

9 108 Inlägg
15 juni 2008
Edge skrev:

Men från Uddevalla är det ju bara att åka på motorvägen rakt söderut, och sedan svänga av när man ser Stenungsunds skyltarna. Vart Korvan ligger har jag tyvärr ingen aning om, men Loudness borde kunna ge dig en idiotsäker beskrivning, eller kanske "idiot som gör en beskrivning"?.. haha (sorry kunde inte hålla mig). big_smile

Det var väl givetvis ändå vart korvan ligger jag var nyfiken på, följa skyltar mot Stenungsund kan en apa göra.

Volvo Tekniker
149 Inlägg
15 juni 2008
MilleN skrev:
Edge skrev:

Det var väl givetvis ändå vart korvan ligger jag var nyfiken på, följa skyltar mot Stenungsund kan en apa göra.

För att komma till KORVAN.  Kör av vid avfart 91, välj vänster körfält, följ industrivägen ända ner till järnvägen, sväng vänster, sen första höger, sen första vänster sen runt den lilla bygnaden på vänster sida, så är du vid KORVAN smile  Hoppas du hitta.

När jag ändå skriver här så kan jag säga att JAG KOMMER!!!!!!

9 108 Inlägg
15 juni 2008
SporreS40 skrev:
För att komma till KORVAN.  Kör av vid avfart 91, välj vänster körfält, följ industrivägen ända ner till järnvägen, sväng vänster, sen första höger, sen första vänster sen runt den lilla bygnaden på vänster sida, så är du vid KORVAN smile  Hoppas du hitta.

När jag ändå skriver här så kan jag säga att JAG KOMMER!!!!!!

Roger that, låter inte så komplicerat wink Syns där då.

Volvo Tekniker
149 Inlägg
15 juni 2008
ICA ligger förbi KORVAN. glömde jag skriva. då är det över järnvägem vänster, sen bara fortsätta så ligger de på höger sida! smile

56 Inlägg
15 juni 2008
Ooops, ser att jag är anmäld till själva tävlingen det var inte riktigt vad jag hade tänkt mig eftersom jag skall hem och laga middag efteråt. Vi kommer och tittar på, hoppas att det är ok.

//Morsan

Eat the yellow snow - It could be beer

Volvo Tekniker
149 Inlägg
15 juni 2008
_Morsan skrev:
Ooops, ser att jag är anmäld till själva tävlingen det var inte riktigt vad jag hade tänkt mig eftersom jag skall hem och laga middag efteråt. Vi kommer och tittar på, hoppas att det är ok.

//Morsan

Jaa, det glömde jag skriva med, att jag kommer och sittar och tjötar, inte äter mos smile

9 108 Inlägg
15 juni 2008
Bangare, vi får väl se hur det blir, i huvudsak är det ju en tjötaträff så vi kan lika gärna skita i själva tävlingen och bara käka något gott istället tongue

Vi får se när vi kommer dit wink

Sök