4176
Sök

Fråga om märket "Hertz"

Bessewisser
556 Inlägg
13 maj 2008
Trådstartare
#1
Hallå!

Ska sälja ljudet i min bil nu och undrar om Hertz är något man kan sattsa på?

Någon som har erfaranhet av detta märke?

Jag ska inte köpa dom billiga sakerna dom säljer utan dom i mellan klassen, ska tävla i "upp till 15 000 kr"s klassen hos ljudbutiken...

//SkyNard

How low

www.ljudbyggaren.se
504 Inlägg
14 maj 2008
#2
Hertz är där inget fel på, har lyssnat på en del av deras utbud och kan inte säga något negativt....

2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue"
www.ljudbyggaren.se


Sök