3707
Sök

märkes klistermärke.. var ska man sätta den mån tro..

E.T phone home...
212 Inlägg
14 maj 2008
Trådstartare
Fick med märken till mitt k&N sportluftfilter.. funderar på att använda.. men vet inte var jag ska sätta..
nån som har förslag..

hade jag haft massa fler märkes prylar monterade hade jag ju satt dom på framskärmen typ.. vid skarven till dörren.. som många har.. men nu har jag bara k&n märket.. hmmm

* Klåpare
1 718 Inlägg
14 maj 2008
Njaa.. Personligen ser jag igen anledning att ha reklam på bilen utan ersättning, sponsring alltså. Ha den ren & fin istället. smile

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

9 108 Inlägg
14 maj 2008
Sätt den på något rör i motorrummet om du känner att du måste använda dekalen, jag har aldrig sett en K&N-dekal som sett bra ut på en bil.

Drifttekniker VA
580 Inlägg
14 maj 2008
Gulmun skrev:
Njaa.. Personligen ser jag igen anledning att ha reklam på bilen utan ersättning, sponsring alltså. Ha den ren & fin istället. smile

Håller med.

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
14 maj 2008
Om du nu prompt måste ha klistermärket någonstans så ska det givetvis vara på antingen luftfilterburken eller någon av luftrören.

Själv hade jag skippat dekalen helt.

Mvh

7 100 Inlägg
14 maj 2008
på luftmassemätarn kanske? tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

E.T phone home...
212 Inlägg
14 maj 2008
Trådstartare
aa..
hade jag haft en luftfilterburk så hade jag satt de där.. men jag köpte sånt fint kon filter.. o vill inte klistra direkt på filtret... men ja ska bygga dit ett till rör som ger kall luft till filteret.. så kan jag sätta de på de kanske.. annars skippar jag det nog helt..

Sök