5423
Sök

letar "vänner" GBG med Omnejd

287 Inlägg
14 maj 2008
Trådstartare
Tja! jag söker nya "vänner",får alltid problem med mina projekt tex. kan endast jobba på sommarn saknar garage,brist på kompetens när det gäller motordelen osv. projektet som ska på börjas e 945a lätt tryckare ser ut som ett rent helvete om jag ska vara ärlig vilket jag tycker e roligare eftersom du ser skillnad så fort man gör nått:D någon som vill  ge en hjälpande hand? kan berätta mer för den som är intresserad.ps har stor förkärlek till ljud och ljudbyggen;)

det som händer inom kort på bilen:
göra rent motorrummet.
öppet luftfilter.
Chipning BSR 6700kr 205 hk enligt dom själva.

Mvh G
Senast redigerat av Gendich (14 maj 2008)

DFFL
9 020 Inlägg
14 maj 2008
HAHA, inga kompisar?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

8 156 Inlägg
14 maj 2008
Jag antar att du saknar motorintresserade vänner?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

287 Inlägg
14 maj 2008
Trådstartare
både jag å nej man kan väl säga att dom vill gärna ha hjälp men har alldrig tid att hjälpa till.

DFFL
9 020 Inlägg
14 maj 2008
Gendich skrev:
både jag å nej man kan väl säga att dom vill gärna ha hjälp men har alldrig tid att hjälpa till.

Tvinga de.
Säg att du har en överraskning och att de ska avsätta hela helgen och sen får de se en nergången volvo.
Då kedjar du fast de och släpper inte ut de förräns bilen är färdig.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 207 Inlägg
14 maj 2008
Om det inte är är mindre saker som skall göras går det ju i regel att muta med helkväll med bilen och öl. Hur resultatet blir är dock väldigt beroende på hur törstiga du och dina vänner är.

Men jag hoppas att du får hjälp. Garagets forumanvändare borde ju duga till med mer än att bara svära åt poliser, det höga bensin priset och åt alla som inte delar din åsikt.

287 Inlägg
14 maj 2008
Trådstartare
FireTraXX skrev:
Gendich skrev:

Tvinga de.
Säg att du har en överraskning och att de ska avsätta hela helgen och sen får de se en nergången volvo.
Då kedjar du fast de och släpper inte ut de förräns bilen är färdig.

det skulle juh funka=)

NeonX
14 maj 2008
maco skrev:
Om det inte är är mindre saker som skall göras går det ju i regel att muta med helkväll med bilen och öl. Hur resultatet blir är dock väldigt beroende på hur törstiga du och dina vänner är.

Men jag hoppas att du får hjälp. Garagets forumanvändare borde ju duga till med mer än att bara svära åt poliser, det höga bensin priset och åt alla som inte delar din åsikt.

HAHAHAHA klockrent! wink

Sök