Jahaja.. Redigerat om bilderna lite snabbt bara.. Eh.. Miljön är ju inte roligare svårt att ändra på.. Gjort lite annorlunda me färgerna..Får väl se va ni (gard) tycker
Nåväl..får väl ta d som en oplanerad session å låta halvdan visa upp sin bil bara.. punkt för mig..
Ser mycket bättre ut enligt mig med..magentan har gard vart på mig med ..men lite svårt då jag har svårt för nyanser "färgdefekt färgseende" Riktigt bra Miklen!!!
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
Nu kommer du hata mig, men de är lite magenta i bilderna istället Men betydligt mycket bättre! Helt klart!
Vill nog kalla det för "ironiskt påhopp utan tydlig smiley"
Kommer inte hata dig för d för ja har medvetet dragit ner vitbalansen rätt så jäkla mycke har inte pillrat nåt på magentan Sparar det till nästa fotosession
EDIT: Ser btw va du menar men orkar inte dra i några mer reglage just nu
Kollade inte så noga på den första versionen med Civicen. Men jag tycker du lyckats bra med färgerna den här gången. Då jag har röd bil själv vet jag hur svårt det kan vara att faktiskt få den att se genuint röd ut.
Nu kommer du hata mig, men de är lite magenta i bilderna istället Men betydligt mycket bättre! Helt klart!
Kommer inte hata dig för d för ja har medvetet dragit ner vitbalansen rätt så jäkla mycke har inte pillrat nåt på magentan Sparar det till nästa fotosession
EDIT2: Ja har oxå defekt färgseende Nightstalker
Tack för kritiken iaf det uppskattas mycke..
Haha jag anade det...
Spara inte de för länge bara, jag kommer hålla ögonen på dig ;P
Skulle du vilja ha nått tips/trix i retouchering så fråga gärna mig, du kan ta det genom PM. Jobbar som fotograf och spenderar oerhört mycket tid i photoshop så jag kan säkert bidra med något. Fråga Nightstalker
EDIT2: Ja har oxå defekt färgseende Nightstalker
Tack för kritiken iaf det uppskattas mycke..
Haha jag anade det...
Spara inte de för länge bara, jag kommer hålla ögonen på dig ;P
Skulle du vilja ha nått tips/trix i retouchering så fråga gärna mig, du kan ta det genom PM. Jobbar som fotograf och spenderar oerhört mycket tid i photoshop så jag kan säkert bidra med något. Fråga Nightstalker
Kul att du tar åt dig kritiken!
Ja använder bara photoshop te att lägga på ramar hehe..snacka om waste av resurser..resten av redigeringen gör jag i Lightroom.. Men ja sitter sedan 2 veckor på ny dator me ny skärm å skit så ja har inte riktigt kommit ikapp mig
Tokmycket blåstick i alla bilder. Ser ut som det är fel vitbalans, i övrigt är det inget fel på bilderna
Vi har redan konstaterat detta du men ja sparar det till nästa session..kan ju inte göra det för bra såhäri nybörjartagen då har man ju mindre kvar sen