TJena! Kan rubbing bli för gammalt? Jag har våtslipat en röd lack med papper 2000. Sedan försökte jag rubba upp den med Sonax rubbing. En burk som har stått i garaget ett okänt antal år :S. Resultatet blev oförändrat iaf efter rubbning..... Hjälp?
TJena! Kan rubbing bli för gammalt? Jag har våtslipat en röd lack med papper 2000. Sedan försökte jag rubba upp den med Sonax rubbing. En burk som har stått i garaget ett okänt antal år :S. Resultatet blev oförändrat iaf efter rubbning..... Hjälp?
TJena! Kan rubbing bli för gammalt? Jag har våtslipat en röd lack med papper 2000. Sedan försökte jag rubba upp den med Sonax rubbing. En burk som har stått i garaget ett okänt antal år :S. Resultatet blev oförändrat iaf efter rubbning..... Hjälp?
Man ska inte våtslipa en matt röd lack. Där ska du gå på med rubbing.
För att nu få bort reporna du orsakat kan du gå på med 3000p och sen POLERA bort reporna. Rubbing rengör bara så på så sätt så får du inte bort några repor.
Men se det från den ljusa sidan, nu har du nått att göra i helgen.
TJena! Kan rubbing bli för gammalt? Jag har våtslipat en röd lack med papper 2000. Sedan försökte jag rubba upp den med Sonax rubbing. En burk som har stått i garaget ett okänt antal år :S. Resultatet blev oförändrat iaf efter rubbning..... Hjälp?
Alltså lacken var inte matt från början, jag våtslipade den för att det hade fastnat damm på lacken. Finns det nån hemsida man kan beställa 3000 papper?
Turbomatte skrev:
tercELLEN skrev:
TJena! Kan rubbing bli för gammalt? Jag har våtslipat en röd lack med papper 2000. Sedan försökte jag rubba upp den med Sonax rubbing. En burk som har stått i garaget ett okänt antal år :S. Resultatet blev oförändrat iaf efter rubbning..... Hjälp?
Man ska inte våtslipa en matt röd lack. Där ska du gå på med rubbing.
För att nu få bort reporna du orsakat kan du gå på med 3000p och sen POLERA bort reporna. Rubbing rengör bara så på så sätt så får du inte bort några repor.
Men se det från den ljusa sidan, nu har du nått att göra i helgen.