4470
Sök

Rusters, Hoodriders och ratwheelers ! Träffs?

stray dog
197 Inlägg
15 maj 2008
Trådstartare
Kära brödrar & systrar som älskar våra bilar fastän de är gamla och försöker att eftersträva just den där hårda looken..

Jag undrar om det skulle finnas intresse till en träff helt enkelt.
Var finns ni själsfränder?
På de träffar jag varit på (få men dock) och de jag fått se på nätet så ser det ut som att det endast är ett fåtal som representerar denna hårda klass... annars är man väl inte inbjuden..
Visst, vi är inte ute efter att vinna priser utan såklart för att visa alla hur rå en bil kan se ut.
Men skulle det inte vara trevligt att träffas och plocka fram våra knogjärn, släppa loss hundarna och stå och blänga ilskt åt varandra? Alternativt titta på varandras bilar och kramas?

Och nej, vilka "skitbilar" som helst är såklart inte av intresse..
Det är endast seriöst tillruffsade bilar det gäller.. (det mest extrama fallet i dagsläget är väl allas våran dubrolles hillbillygolf)
Och ni som inte vet vad hoodrides är, ack vad ni gått miste om saker smile
Bara för att ni inte gått igenom besiktningen betyder inte att ni automatiskt är tuffa!

Låter det som något som skulle försöka anordnas?
Södra sverige är att föredra. Dvs till en början om det nu skulle slå stort...

......... att jag ens orkar bry mig......

stray dog
197 Inlägg
17 maj 2008
Trådstartare
Inte ens någon som känner till någon som kör omkring med detta stuket?

Så tråkigt att det inte händer något med tråden såfort den kommer på sidan nr 2. -.-

DFFL
9 020 Inlägg
17 maj 2008
H3r0 skrev:
Inte ens någon som känner till någon som kör omkring med detta stuket?

Så tråkigt att det inte händer något med tråden såfort den kommer på sidan nr 2. -.-

Den kom inte ens till inlägg nr två...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

stray dog
197 Inlägg
17 maj 2008
Trådstartare
nä, och hur känns det? tongue  skit!

Ta väck tråden, jag blev trött på att det inte fanns något snabbt gehör smile

Sök