27 kronor litern för bensin?

decib3L Körv
16 maj 2008 · 3 535 Inlägg

Dieseln är ju på tok för dyr nu iaf..

Någon som vill köpa golf 3? tongue haha..

Har fan inte råd med bil längre.. Polare som varit i panama mycket. Han säger att bensinen/dieseln inte kostar någonting typ och man får tydligen en helt ny bil för 50.000 typ.

Flytta dit kanske? tongue

Truckdriving Man
Aristocars Automobilsamlare, Import-Konsult, mm.
16 maj 2008 · 13 Inlägg

Det var visst nån som sa att det går jättebra att BURNA med en politiker under bakhjulen, dom är så djävla hala att man inte kan få ett vettigt ord ur dom lol
Själv har jag köpt ett gengasaggregat, för säkerhets skull, och ett vedskifte i södra norrland big_smile

Lindberg88
16 maj 2008 · 1 418 Inlägg

inga problem för mig bara dom ger fan i e85 priset så kan man ju börja köra på de.

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
Malmoe SSS -12
16 maj 2008 · 3 217 Inlägg

Finns inte mycket man kan påverka känns det som... Gilla läget och bli fattigare!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
racegrejjs
16 maj 2008 · 10 Inlägg

27kr/L=50% av Sveriges bilåkare kommer ta självmord

azid Det som inte dödar gör ont
16 maj 2008 · 2 668 Inlägg

säg upp er från jobbet och ta ut a-kassa och ge fan i bilen då får ni kvar mer stålar samt att staden slår framtänderna i trottoaren

2slow
bmx
16 maj 2008 · 7 100 Inlägg

ja ni,finns bara en sak att ta fram då smile

nämligen:
https://www1.garaget.org/gallery/archive/27938/281722_ezua8t.jpg

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
gamlingen
16 maj 2008 · 5 198 Inlägg

Lindberg88 skrev:
inga problem för mig bara dom ger fan i e85 priset så kan man ju börja köra på de.

tror du på det själv ? snart lika dyrt det ..

R0b1n hej
16 maj 2008 · 291 Inlägg

RS2Micke skrev:
det kommer aldrig att gå igenom förstår ni väl. dom här moderaterna sitter inte kvar länge till..

jag ska iaf för första gången inte vara soffliggare mer! dom ska bort ! dom har bara retat upp mig.

Vi är gulsvarta Elfsborg!, Elfsborg från Borås!
Lindberg88
16 maj 2008 · 1 418 Inlägg

gamlingen skrev:

Lindberg88 skrev:
inga problem för mig bara dom ger fan i e85 priset så kan man ju börja köra på de.

tror du på det själv ? snart lika dyrt det ..

Kan ju alltid hoppas, är ju miljövänligare så är dom frisk i huvudet så höjer dom inte allt för mycket.

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
sensan
16 maj 2008 · 50 Inlägg

Fortsätter bensinpriset att stiga i den takt det gör nu, så lär det väl inte ta lång tid innan vi är uppe i 20kr litern.. Tycker att vi bör göra som fransmännen gjorde, när bensinpriset gick upp där så tog INGEN bilen, och resulterade väl i att det inte höjdes om jag inte minns fel. Men det är klart, this is Sweden..

Senast redigerat av sensan (16 maj 2008)

Saab 9000 2.0t "A50" (1997)
MilleN
16 maj 2008 · 9 108 Inlägg

R0b1n skrev:

RS2Micke skrev:
det kommer aldrig att gå igenom förstår ni väl. dom här moderaterna sitter inte kvar länge till..

jag ska iaf för första gången inte vara soffliggare mer! dom ska bort ! dom har bara retat upp mig.

Mm som sagt, Sossarna och Miljöpartiet är ju dom som gillar skattesänkningar, speciellt på bensin roll

civic Naturally Aspiranted
16 maj 2008 · 543 Inlägg

Detta är endast för att fylla statens kassa & politikernas fickor.
Så jävla mycket skitsnack om miljön så man får kväljningar.
Dom har insett att skattesänkningarna gjorde ett tomrum och nu vill dom fylla upp de igen.

Sushikocken Sleeper
16 maj 2008 · 3 084 Inlägg

Det är ju inte Sveriges förslag det är EU!!

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
V70_XC_AWD
16 maj 2008 · 71 Inlägg

Blir att  e85 konvertera  nästa  bil

Är under styling
Jolle87
16 maj 2008 · 1 585 Inlägg

Blir så förbannad när jag läser allt skit moderaterna sitter och snackar om. Vad jag också hört/vet så är sverige det lander med mest skatter.. Och även det landet med nästan högst bensin pris. Kan skulle börja tänka lite logiskt och inte imoportera massa skit från kina osv för att det är billigare att tillverka det där nere. Och om bensinpriset blir så högt och dom vill folk ska komma till storstäderna föra att kunna ta tåg/buss va fan ska vi då med skogarna och den fina miljön till?? Om ändå ingen använder det.. Finns dom som faktiskt måste ta bilen till jobbet för att det inte går några bussar. Nää fy fan tycker bensinen är dyr redan nu.. Blir till att köpa en moped igen dom dricker trots allt mycket mindre..

Och in Med sossarna igen så det blir lite ordning och reda på Sverige.. Moderaterna gör samma misstag hela tiden så fort dom får makten kör dom sverige i botten...

Senast redigerat av Jolle87 (16 maj 2008)

musclegear
16 maj 2008 · 116 Inlägg

Inget att gnälla på ingen är ju beredd att demonstrera för mindre skatt på bränsle.
Korkade svenskar ni kan gott betala, ni kan ju äta nindre så kanske ni har råd att åka till jobbet:lol:

Mr_ChriL Polestar
16 maj 2008 · 155 Inlägg

jag som redan tyckte att det var dyrt när dom höjde till 13 kr, haha 27,5? skämtar dom eller?

finns bara en sak att göra

PROTESTERA!

Volvo S60 R-design "Black edition" (2014)
Innox Turbocharged
16 maj 2008 · 421 Inlägg

R0b1n skrev:

RS2Micke skrev:
det kommer aldrig att gå igenom förstår ni väl. dom här moderaterna sitter inte kvar länge till..

jag ska iaf för första gången inte vara soffliggare mer! dom ska bort ! dom har bara retat upp mig.

Läsförståelsen är inte på topp här alltså.
Sådana som ni gör mig så jävla irriterad.

Det är en analytiker på SIKA, Statens institut för kommunikationsanalys (som är helt politiskt obundet) som säger att han tycker att bensinpriset skall höjas, Miljöminister Andreas Carlgren (c) säger att det är "otänkbart".

Så sluta vara soffliggare, men ta reda på fakta innan ni kastar ur er en massa skitsnack.

Tonight, tonight the strip's just right
I wanna blow 'em all out of their seats
Calling out around the world, we're going racin' in the street.
Sushikocken Sleeper
16 maj 2008 · 3 084 Inlägg

Phaetoon skrev:

Sushikocken skrev:
jag säger bara... fan vad bra min branch kommer blomstra ($_$)

Jobbar du på Sekab eller? wink
Tänk bara på att priserna på råvaran kommer att stiga där med. Men helt klart kommer etanol, biogas och andra biobränslen att blomstra.

Brukar ju bli så att energipriserna följer varandra så som du säger kommer all förbränningsråvara öka i pris. Där är grejen jag jobbar med solenergi wink

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang