Var och besiktade pärlan (honda civic coupe) igår och den gick igenom. Inga problem alls, är dock ganska mycket rost på bakskärmarna, men det ska årgäras så fort farbrorn min har tid, till min fråga
Jag vill ha en vinge på den och inte vilken vinge som helst utan en aliminium vinge..
Har kollat runt lite och tydligen är de inte lagligt att köra med det när man har personbil i trakik..
Funderat på att köpa en sådan ändå och åka runt i.. Va tusan är väl bara att ta av den inför nästa års besiktning..
Hur ska jag göra? Kan jag få böter pga jag har en sådan på min pärla? :S