Tjena
Har precis inhandlat en motorhuv helt i glasfiber och undrar om man kan platsta in orginal gångjärnen, gasfjädrarna, huvlås m.m eller om man måste ha "externa" huvlås som det var innan ?
Det går ju inte skruva fast gångjärnen m.m eftersom man isf kommer direkt upp på ovansidan av huven... men skulle det hålla att kanske limma med PL400 först och sen plasta in alla delar med glasfiber på undersida ?
Kollade på huvlås som ligger ovanpå huven som var låsbara, men eftersom man vill ha ett så cleant stuk som möjligt så kom denna tanke up

Som sagt, bara en tanke än så länge

Tacksam för svar, bra som dåliga

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre