4760
Sök

DB test

1 302 Inlägg
18 maj 2008
Trådstartare
#1
Hej!

Jag undrar om man brukar få låna en skiva ifrån arangören när man testar hur många db man klarar av att koma upp till ?

Eller måste jag köpa en egen crank skiva ?


Team Autohifi!
865 Inlägg
18 maj 2008
#2
det brukar finnas skiva att låna, om inte av dem som har det så finns det garanterat flera som har en att låna ut till dig.


329 Inlägg
18 maj 2008
#3
MrCalle skrev:
det brukar finnas skiva att låna, om inte av dem som har det så finns det garanterat flera som har en att låna ut till dig.

japp det är alltid någon som har och det är bara att komma fram och hojta till så får du hjälp och tips..
ser du någon med "team Klåp" tröja på tävlingara så är vi alltid hjälp samma. och ingen av oss är farliga :-)

SM 1 i billjud 2006 ESPL Unlimited, 2007 ESPL Unlimited, Bassrace 139,9
Sm 2 i billjud 2007 Emma Racing och DB-Drag
43st 1á priser 2007 Har tappat räkning på alla 1á priser 2008
www.HerrNilsson.org Team Sound 4Fun www.Essen.Nu

Team Autohifi!
865 Inlägg
18 maj 2008
#4
Herr Nilsson skrev:
och ingen av oss är farliga :-)

Du ser lite farlig ut i bland wink
Men rätt snäll för det mästa:D


329 Inlägg
19 maj 2008
#5
MrCalle skrev:
Herr Nilsson skrev:
och ingen av oss är farliga :-)

Du ser lite farlig ut i bland wink
Men rätt snäll för det mästa:D

hihi japp men farligast tror jag morre är när han har misens kläder;-)

SM 1 i billjud 2006 ESPL Unlimited, 2007 ESPL Unlimited, Bassrace 139,9
Sm 2 i billjud 2007 Emma Racing och DB-Drag
43st 1á priser 2007 Har tappat räkning på alla 1á priser 2008
www.HerrNilsson.org Team Sound 4Fun www.Essen.Nu

Noiseprojekt
19 maj 2008
#6
Herr Nilsson skrev:
MrCalle skrev:
Herr Nilsson skrev:
och ingen av oss är farliga :-)

Du ser lite farlig ut i bland wink
Men rätt snäll för det mästa:D

hihi japp men farligast tror jag morre är när han har misens kläder;-)

HAHAH ja det var en syn för gudarna!

Mr Kock =)
199 Inlägg
19 maj 2008
#7
nu ska vi itne va såna..tongue
Ni kan inte påstå att ja såg farlig ut klädd i rosa tights o kortkort kjol o linne, mitt i vintern..smile


(Eftersom du bor i denna underbara stad så vill jag bara tipsa om tävlngarna i Norrköping 31 Maj, samt här i Lkpg 28 Juni...)
Senast redigerat av Morre_W (19 maj 2008)

Morre W, Team KLÅP, Linköping
Svensk Mästare i billjud (spela HÖGT) 5 gånger...
Sponsrad av: www.ljudia.se

Team Autohifi!
865 Inlägg
19 maj 2008
#8
Morre_W skrev:
nu ska vi itne va såna..tongue
Ni kan inte påstå att ja såg farlig ut klädd i rosa tights o kortkort kjol o linne, mitt i vintern..smile


(Eftersom du bor i denna underbara stad så vill jag bara tipsa om tävlngarna i Norrköping 31 Maj, samt här i Lkpg 28 Juni...)

Men Morre det är ju klart som F.. att man blir rädd för en maskulin kille på 180cm iklädd linne med tillhörande rosa tights med kort kort som ser små kåt ut... lol
JAg skulle skita på mig om jag mötte dig i en mörk gränd iklädd detta.big_smile


5 852 Inlägg
19 maj 2008
#9
Haha!

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

Mr Kock =)
199 Inlägg
20 maj 2008
#10
Äsch, vem vet, kanske har man värre kläder på sig i Borås på lördag... wink
Den som kommer dit får se.. big_smile  Blir iaf besviken om det INTE blir nytt svenskt rekord på den tävlingen...
Kanske av mig, eller av nån annan..tongue

Morre W, Team KLÅP, Linköping
Svensk Mästare i billjud (spela HÖGT) 5 gånger...
Sponsrad av: www.ljudia.se


Sök