3746
Sök

Reflektor Dimljus SAAB9-3

2 Inlägg
19 maj 2008
Trådstartare
#1
Har en SAAB 9-3 AERO-02 som håller på att uppdateras..har kommit till punkten dimljus..reflektorerna var väldigt dåliga och kondensvatten har samlat sig i dessa och då med rost och släpp i "kromet" som följd. Vet nån ifall man kan köpa bara reflektorerna eller måste man köpa hela dimljusen ??big_smile

767 Inlägg
2 Inlägg
21 maj 2008
Trådstartare
#3
Jo iof så är skroten ett bra ställe men man vill ju ha det skinande och nytt..såg att man kan köpa nya "stylingdimljus" lite överallt..alltså dom som är med plast,gråa och ett runt ljus i mitten..är det nån som har testat dessa ?! Kostar ung. 1190:-/par..ska man ha org. dimljus så ligger ju dessa kompletta för ca 2400:-


Sök