ööh.. jag kan fan inte svara på d =P jag får d genom en polare, men iaf här i borås ligger industrigalv och en annan polares farsa känner han som har stället, och är enligt honom skitbilligt. 1000 max för ALLT jag kromaterat, om ens så mkt =S då e d grejjer som skivor och krängare med mera inräknat. men aa, d e inte så jävla dyrt alls, får rätt mkt för bara 200 spän. ring industrigalv i borås och fråga.
fan nu va d länge sen ja va in här! har hänt en del så 16v idén slopades... hade blivit en grym bil, men 8v e inte fy skäms heller vad har du för bra anledning till att inte ha 16v, för jobbit me konv?
fan nu va d länge sen ja va in här! har hänt en del så 16v idén slopades... hade blivit en grym bil, men 8v e inte fy skäms heller vad har du för bra anledning till att inte ha 16v, för jobbit me konv?
njaaa, inte slopad, men fär tillfället undanstoppad då jag inte hinner fixa 16v tills nu i vår. men sen kanske har kanske fått tag i trimkam till 8v som borde ge utslag i turbon då den säkert e vassare än orginal.. lr ah, har fått tag i en hel bil till =P nu skall en av inredningarna skickas iväg och flockas
njaaa, inte slopad, men fär tillfället undanstoppad då jag inte hinner fixa 16v tills nu i vår. men sen kanske har kanske fått tag i trimkam till 8v som borde ge utslag i turbon då den säkert e vassare än orginal.. lr ah, har fått tag i en hel bil till =P nu skall en av inredningarna skickas iväg och flockas
jasså vart kommer den kammen ifrån då? jag körde me kam från 440 glt som tydligen hade lite högre lyfttider. men som ja har fattat d så vill en turbo hellre ha lite mer runda kamtoppar än en sugmotor, men min gick för jävla bra me den kammen iaf
jasså vart kommer den kammen ifrån då? jag körde me kam från 440 glt som tydligen hade lite högre lyfttider. men som ja har fattat d så vill en turbo hellre ha lite mer runda kamtoppar än en sugmotor, men min gick för jävla bra me den kammen iaf
okaaj, nä jag vete fan va d e för kamm. har inte sett bilen än ens. men Glt är väl precis samma som GTE ? lr har jag fel =S inte säkert att kammarna e samma iof..
14 meter bromsrör... dock så var dem fel längder visade d sig.. men d e en annan historia. (inte jag som mätt, mekonomenst listor..)
lite polerat och snyggt böjt
rätt så raka fick jag dem. vill ju inte ha snea o fula rör inte..
åkte bort till EB med drivaxlarna och fick hjälp att pressa ur dem. den ena satt BARA med 24 ton =S det small bra kan jag lova. den andra va smörj i så den gled bara ur
och här har vi då fälgarna, inte dessa. men Ultraleggera och grafitgrå skall dem vara. och 15" inte 17". dem skall skos med Toyo R888 semi-slicks... hoppas inte bilen välter nu bara =S
Missöde... bilen vill inte stå på pallbockar mer. kan förstå den dock.. men att hoppa ner självmant kändes väl LITE väl drastiskt ?
jävla tur att den "bara" gick i golvet. fan i helvete om tanken hade pajjat ! eller om den gått utanför och skala upp tröskel och sidan på karossen. andra sidan klarade sig me nöd och näppe från att just som jag sa, bli uppskalad.. men men, d e sånt som händer. kommer täcka över skadan innifrån så
såå. en slutlig definitiv höjd och bredd (med dessa fälgarna) men såhär låg kommer den att bli. fälgen e upptryckt till karossen började lätta ser HELNAJS ut men andra fälgar bli d ju. dessa e 16" skall köra på 15"
visst bli man sugen på att krypa in under bilen. blir till att slänga den tröjan..
då var den klar. nu blir d till att börja böja klart bromsrören. faaaaan om d e fel på dem längsgående, dem e fan 4 meter långa !. bra blev d iaf ! (Y)