ojojojoj suck...du har batteri. drar en tjock kabel till ett såkallat fusebluck. dvs ett block med säkringshållare. en säkring till varje steg. sen jordar du varje steg med VARSIN jordkabel på enBRA plats i karossen. från stereon drar du lågnivå(rca) kabel. en till basen och en till det andra steget. förutsatt att du har 4kanals lågnivåutgång. men e du inte hemma på detta så finns det firmor somfixar detta. och så blir det bra!
member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)