Inför: Bilutställning i samband med PRODRIFT 14-15 Juni STURUP

KHRacing
3 juni 2008 ·

ECO_Astra skrev:
Vilken tid börjar insläppning av utställningsbilarna på lördag/söndag??

Endast Lördag..... vid öppningsdags :-)


www.sturupraceway.com

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
3 juni 2008 · 4 418 Inlägg

KHRacing skrev:

ECO_Astra skrev:
Vilken tid börjar insläppning av utställningsbilarna på lördag/söndag??

Endast Lördag..... vid öppningsdags :-)


www.sturupraceway.com

... när öppnar det då? tider står ingen stans!

Senast redigerat av Jill (3 juni 2008)

Proby Knegare
9 juni 2008 · 139 Inlägg

Hursomhelst,jag ska försöka dyka upp, och förhoppningsvis ställa ut järnet under dagen med smile Så får vi hoppas att resten som man vill/behöver veta klarnar upp på plats..

En gång V6, alltid V6 =)
Ford Probe GT "Black Line" (1995)
Proby Knegare
9 juni 2008 · 139 Inlägg

Jill skrev:
www.sturupraceway.com
... när öppnar det då? tider står ingen stans!

Klicka på länken så kan du klicka dig fram till programmet för helgen, vad jag förstår så öppnas grindarna kl 08.30, så det är väl då vi ska vara där antar jag smile

En gång V6, alltid V6 =)
Ford Probe GT "Black Line" (1995)
FLindgren
9 juni 2008 · 5 089 Inlägg

jag ska ner så det är ju lika bra att ställa ut bilen samtidigt;) men finns dte tvätt och sånt därinne? åka typ 30-40 mil så bilen hinner bli sketen;P och det är 08.30 som gäller?

\Lindgren
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
KHRacing
10 juni 2008 ·

Proby skrev:
Klicka på länken så kan du klicka dig fram till programmet för helgen, vad jag förstår så öppnas grindarna kl 08.30, så det är väl då vi ska vara där antar jag smile

Jag skulle föreslå att ni kommer runt kl 10:-)


FLindgren skrev:
jag ska ner så det är ju lika bra att ställa ut bilen samtidigt;) men finns dte tvätt och sånt därinne? åka typ 30-40 mil så bilen hinner bli sketen;P och det är 08.30 som gäller?

Vet ang tvätt - skall kolla & svar ges imorogn oki ?

mvh k

KHRacing
10 juni 2008 ·

Endast en klass blir det med 3 pokaler.
Samt people´s Choise

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
10 juni 2008 · 4 418 Inlägg

Proby skrev:

Jill skrev:
www.sturupraceway.com
... när öppnar det då? tider står ingen stans!

Klicka på länken så kan du klicka dig fram till programmet för helgen, vad jag förstår så öppnas grindarna kl 08.30, så det är väl då vi ska vara där antar jag smile

Jag kan den sidan utan och innan wink Fanns inga tider när jag tittade! Men nu ligger hela programmet uppe, så det är toppen!

Bilen kom nyss och är INTE klar för utställning sad

Om man inte kan få ställa den så folk kan titta på den på långt håll, för då är den fin! wink

Proby Knegare
12 juni 2008 · 139 Inlägg

Okej nu börjar det klarna lite för en smile Så då kan man komma vid 10-tiden o köra in på utställningen och sedan gå o njuta av driftingen?

En fråga till, man fick ju gratis inträde om man ställer ut, men det gäller endast föraren eller vad?

En gång V6, alltid V6 =)
Ford Probe GT "Black Line" (1995)
KHRacing
12 juni 2008 ·

Proby skrev:
Okej nu börjar det klarna lite för en smile Så då kan man komma vid 10-tiden o köra in på utställningen och sedan gå o njuta av driftingen?

En fråga till, man fick ju gratis inträde om man ställer ut, men det gäller endast föraren eller vad?

japps, endast föraren :-)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang