A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
28 juli 2013
Vart lite saker till T-birden
Plasthuv med 5" cowl från VFNFiberglass (går inte hela vägen till framrutan som denna modell dock) Huvpinnar för plasthuven QA1 Coil Overs för främre upphängningen Griffin dubbelradig alujumjum kylare Dubbla 10" SPAL "slim" fläktar för att backa upp kylaren Transmissionskylare för nya växellådan från TCI Auto Hurst Pistol-Grip Quarter Stick shifter för nya växellådan Och lite plåtbitar för shiftern
Varifrån? Summitracing Hur mycket? Mycket Värt det? Oh yeah!
Får se hur lång tid det tar tills nästa gång jag beställer något... Två dagar?
Skönt att bli nöjd när man lagt mycket pengar på det. Var det nån rea eller vadå?
Dom hade fram tills idag "Köp en vara för minst 1500kr och få halva priset på den billigaste" Dvs jag köpte två likadana objektiv och fick dra av 10,000 i kassan
Den e bra...
Ja de var lite overkligt faktiskt, jag köpte dom för samma pris som du får ett begagnat på blocket. Hade kunnat tjäna ca 4000 på den affären om jag sålde båda för 17,000 styck. Vilket inte borde vara omöjligt.
Hobbyfotograf.. Tjänar han pengar på det han gör? Eller är han rik?
Hobbyfotograf. Han är pensionär numera men var "välavlönad", o har alltid varit tokig i att fotografera. Men som sagt efter att han fick åka med i en kollegas SLK 350 kände han att han oxå ville ha en liknande, därav avyttringen av Canon-prylarna. Tanken är att jag skall hjälpa honom o ta hem ett bra exemplar i vinter
Så JA, han lär klara sig utan sin Canon som synes...
Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure
Varifrån? Summitracing Hur mycket? Mycket Värt det? Oh yeah!
Får se hur lång tid det tar tills nästa gång jag beställer något... Två dagar?
Jag antar att plasthuv är för att spara vikt? Eller finns det fler anledningar? Eller är det för att du behöver 'plats'?
Egentligen mest för att bilen kommer bli så jävla grym med cowl hood Men ja, också för att få ner vikten Platsen kommer behövas för det kommer bli lite högre insug men hade räckt med typ en 2" hög cowl men det såg så jävla fail ut på dessa bilar med så lite cowl. Bara döma själv, ser inte bra ut med så lite enligt mig
Dom hade fram tills idag "Köp en vara för minst 1500kr och få halva priset på den billigaste" Dvs jag köpte två likadana objektiv och fick dra av 10,000 i kassan
Den e bra...
Ja de var lite overkligt faktiskt, jag köpte dom för samma pris som du får ett begagnat på blocket. Hade kunnat tjäna ca 4000 på den affären om jag sålde båda för 17,000 styck. Vilket inte borde vara omöjligt.
Dammsugaren är jag intresserad av, är du nöjd alltså? Tar den bra runt kanter, runt stolsben osv? Pris? Var? Har katter och blir galen på allt hår...
Den hinner väl ungefär dammsuga klart hela huset tills det börjar bli smutsigt igen. Så den går väl 24/7. Nee vars, Hur lång tid tar det för den att dammsuga hela huset, och hur hög ljudnivå är det på den?
Den tar bra. Håller igång i cirka 60 minuter innan den återvänder till laddstationen själv. Den är MYCKET tyst. Trycker man på en knapp när man går och den börjar så återvänder den till laddaren och börjar städa igen när den är fulladdad. Tar cirka 6 timmar. På en arbetsdag tar den "2 rundor" alltså.
Den gillar inte fransade mattor (rulla in) och halvhöga trösklar (Fastar och Error).
Man lär sig vad den inte gillar. Katterna skiter i den då den är tyst.
Den tar bra. Håller igång i cirka 60 minuter innan den återvänder till laddstationen själv. Den är MYCKET tyst. Trycker man på en knapp när man går och den börjar så återvänder den till laddaren och börjar städa igen när den är fulladdad. Tar cirka 6 timmar. På en arbetsdag tar den "2 rundor" alltså.
Den gillar inte fransade mattor (rulla in) och halvhöga trösklar (Fastar och Error).
Man lär sig vad den inte gillar. Katterna skiter i den då den är tyst.
Var på IKEA idag. Lite hyllor, bord & andra grejer. Men jag gick förbi en låda med digitalkameror... För 19 spänn! I wellpapp! Självklart ska denna provas imorgon... Knäppaste köpet i år. Och vet ni? Kameran heter "Knäppa" ...