Vad ska du med dom till? Köp en ballare bil istället
Misslyckad skolmassaker.....
Misslyckat försök till att vara rolig....
Vet inte varför folk verkar tro att det enda man ska göra med en kniv är att döda folk. En kniv för mig, är ett verktyg. Som används till allt möjligt. Det är också ett stort intresse för mig. Och därför köper jag knivar.
Patrick0209 Köpte också en One igår med Bf4 och Forza..tyvärr alltså Forza 5 var en jäkla besvikelse :-( knappt några bilar och väldigt få banor annars grym maskin !
Patrick0209 Köpte också en One igår med Bf4 och Forza..tyvärr alltså Forza 5 var en jäkla besvikelse :-( knappt några bilar och väldigt få banor annars grym maskin !
Finns inte bilarna från FM4 kvar? det var ju en del grymma..
Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13
Är runt hälften mot Forza 4 och bara 14 banor... kommer sex DLC paket med 10 bilar i varje som givetvis kostar och dom har man redan betalat för i Forza 4.. känslan och grafiken är på topp men jag kommer lämna tebax spelet då det känns som ett väldigt avancerat Grafikdemo och inte ett forza spel.
Är runt hälften mot Forza 4 och bara 14 banor... kommer sex DLC paket med 10 bilar i varje som givetvis kostar och dom har man redan betalat för i Forza 4.. känslan och grafiken är på topp men jag kommer lämna tebax spelet då det känns som ett väldigt avancerat Grafikdemo och inte ett forza spel.
Jag Visste redan innan jag köpte Forza 5 att där var mindre bilar och banor i spelet. Så ja klagar inte då det är ett bra spel.
Att där är mindre bilar bryr jag mig inte om För man använde ju inte alla bilar som fanns i Forza 4 ändå
Jag Visste redan innan jag köpte Forza 5 att där var mindre bilar och banor i spelet. Så ja klagar inte då det är ett bra spel.
Att där är mindre bilar bryr jag mig inte om För man använde ju inte alla bilar som fanns i Forza 4 ändå
rekommenderar ni Xbox one? går i tankar till en men sen är PS4an billigare samt enligt "expertis" bättre?
Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13
rekommenderar ni Xbox one? går i tankar till en men sen är PS4an billigare samt enligt "expertis" bättre?
jag är jättenöjd med den..PS4 var aldrig ett alternativ för mig . One känns kvalitet rakt genom och allt funkar mycket bra :-) spelar nog ingen roll att PS4 är starkare då jag tror att man inte märker nån större skillnad precis som det var mellan 360 och PS3. köp den maskin som dina polare köper är mitt råd
Fick bli en ny kameraväska, eftersom min gamla föll offer för en hundvalp på 6 månader En Lowepro Passport SLINGII Köpt ifrån Netonnet och kostade 480 kr
Men ville ha en till mer till för spel, plus att jag tröttna på den korta betteri tiden så, nu har jag en extra ifall den andras batteri tar slut..
Dessutom e jag lite av en Apple nörd
Skulle dock velat ha den guldiga men jaja
Ajaj! Skaffa aldrig en Samsung! De är snabbare, bättre, lättare att använda. Du kommer att hata din ifone med 90-talsteknik om du provar något annat :-)
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Men ville ha en till mer till för spel, plus att jag tröttna på den korta betteri tiden så, nu har jag en extra ifall den andras batteri tar slut..
Dessutom e jag lite av en Apple nörd
Skulle dock velat ha den guldiga men jaja
Ajaj! Skaffa aldrig en Samsung! De är snabbare, bättre, lättare att använda. Du kommer att hata din ifone med 90-talsteknik om du provar något annat :-)