Köpte lite videosändningsutrustning + OSD till Quadrokoptern så jag kan sända video till en skärm på marken och se vad jag filmar + en hel del bra grejer som vart jag är på väg, GPS status, batteristatus mm
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
18 juli 2014
Fick bli en ny mobil, till slut. Tog emot utav jävlar men var fanemig dags när min gamle trotjänare, S2an, givit upp.
Vad: Slamsug S5 LTE Pris: 2590 kameler (ca 4800:-) inklusive massa extra prylar och 64gb SD minne Var: Dubai, Ibn Battuta mall som är 100 meter ifrån hotellet
Vanligtvis tar jag alltid svart men tänkte försöka matcha klockan med lite guld! Bling är inte fel om man försöker smälta in i lokalbefolkningen...
Fick bli en ny mobil, till slut. Tog emot utav jävlar men var fanemig dags när min gamle trotjänare, S2an, givit upp.
Vad: Slamsug S5 LTE Pris: 2590 kameler (ca 4800:-) inklusive massa extra prylar och 64gb SD minne Var: Dubai, Ibn Battuta mall som är 100 meter ifrån hotellet
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
26 juli 2014
Evildan skrev:
Thunderbird88 skrev:
Nice matchning. Rätt pris dessutom. Men du som 'importerad arbetskraft' ska väl gå barfota klädd i skitiga trasor.
Haha försöker ju mitt bästa att inte se ut som en import här Saknar bara spök-klänningen och flätremmen på huvudet!
Hybridsmurfen skrev:
Thunderbird88 skrev:
Mr. Bling. Mycket nice combo! Nöjd med S5:an? Väger själv mellan denna och Note 3.
Tack tack! Jag är väldigt nöjd. Gick från S2 till S5 och förväntade mig inte att S5an skulle vara så stor. Riktigt stor skillnad i storlek mellan 2an och 5an. Jag är väldigt nöjd! Suger bara att mobiler är så jävla dyra nu...
Bayliner 2858 Command Bridge. Var: Utkanten Sthlm Pris: Jävligt dyr Plus: Nyare kompressormatad diesel på 320 hk. Bra mycket snabbare än segelbåten. Rejäl dieselvärmare och 2 toaletter med dusch. Minus: Törstig som fan och transportkostnad hem...
Mer bilder kommer om cirka 1-2 veckor då den är hemma.
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!