Bayliner 2858 Command Bridge. Var: Utkanten Sthlm Pris: Jävligt dyr Plus: Nyare kompressormatad diesel på 320 hk. Bra mycket snabbare än segelbåten. Rejäl dieselvärmare och 2 toaletter med dusch. Minus: Törstig som fan och transportkostnad hem...
Mer bilder kommer om cirka 1-2 veckor då den är hemma.
Har Fru Smurf en överladdad diesel är det inte mer än rätt att Herr Smurf också ska ha en. Grattis, härligt. Bra med två muggar när ni käkat någon räkmacka med taskiga räkor på.
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
3 augusti 2014
Hybridsmurfen skrev:
Bayliner 2858 Command Bridge. Var: Utkanten Sthlm Pris: Jävligt dyr Plus: Nyare kompressormatad diesel på 320 hk. Bra mycket snabbare än segelbåten. Rejäl dieselvärmare och 2 toaletter med dusch. Minus: Törstig som fan och transportkostnad hem...
Har Fru Smurf en överladdad diesel är det inte mer än rätt att Herr Smurf också ska ha en. Grattis, härligt. Bra med två muggar när ni käkat någon räkmacka med taskiga räkor på.
Måste hålla balansen. Kul grej är att den går att köra fram/back, bogpropeller och ankarspel med en fjärrkontroll. Man kan lägga till båten stående på land...
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
4 augusti 2014
Hybridsmurfen skrev:
Evildan skrev:
Hybridsmurfen skrev:
Måste hålla balansen. Kul grej är att den går att köra fram/back, bogpropeller och ankarspel med en fjärrkontroll. Man kan lägga till båten stående på land...
Fram med solstolen! riktig jänkarbåt Hur många mugghållare har den?
Tycker dom var passande till en bil jag grejar med som skulle bli ganska original egentligen då den ska bli bruksbil, men numera blir trimmad och ganska lättad.
Och ett par OMP Silverstone också för några dagar sedan från ebay uk, ca 5000kr.
man kopplar in den på original radiokontakterna sedan så kopplar du dom två lågnivå kablarna på stereon och kopplar in tändningsström till stereon från ciguttaget tex.
Har själv satt ihop några modeller av t ex Gripen och Viggen, och det tar ju en otrolig tid med allt sandpapprande, målande, limmande, spacklande och mer målande. Och då är det knappt en tiondel av delarna jämfört med i en sådan där sats
Vad: Rolex GMT-Master II 16713 "Root Beer" i halvguld. Rostfritt stål och 18k guld. Var: Internet Pris: Hemligt. Mer än vad jag någonsin köpt en bil för iallafall.
Grattis till mig själv på 22 årsdagen!
Jäkligt ball! här är min dröm som ska bli sann inom några år
Vad: Rolex GMT-Master II 16713 "Root Beer" i halvguld. Rostfritt stål och 18k guld. Var: Internet Pris: Hemligt. Mer än vad jag någonsin köpt en bil för iallafall.
Riktigt coolt! Gillar den där, hård grejj! Du har annars inte funderat på en 11613? Dom är snygga! Har redan bestämt mig för min nästa. Vill köpa den nu men jag har sagt till mig själv att jag får endast köpa den på min födelsedag så blir att vänta 8 månader till