Schysst Inte ens hört talas om denna förrän ditt inlägg Själv kör jag knappt inkörd Z1 Compact och trodde den var "ny" (kom väl i januari dock)
ja det verkar vara en väldigt trevlig lur :-)gillar storleken och att det i princip är en Z3 under skalet, jag har kört Xperia V i nåt år nu så detta kommer bli ett rejält kliv uppåt :-) men du som har Z1 compact kanske inte märker av så mycket då det är en jäkligt bra lur än idag
Schysst Inte ens hört talas om denna förrän ditt inlägg Själv kör jag knappt inkörd Z1 Compact och trodde den var "ny" (kom väl i januari dock)
ja det verkar vara en väldigt trevlig lur :-)gillar storleken och att det i princip är en Z3 under skalet, jag har kört Xperia V i nåt år nu så detta kommer bli ett rejält kliv uppåt :-) men du som har Z1 compact kanske inte märker av så mycket då det är en jäkligt bra lur än idag
Okidoki Hade en trött Go innan, men är inne på andra Z1 Compacten nu då den första dog efter en månad av okänd anledning, fick en ny på garantin. Flyter på riktigt bra tycker jag, kanske kraschat en gång. GLHF med Z3 Compacten!
Vad: Samsung Galaxy S5 Black Var: Tele2 Pris: 274kr/mån +fria samtal till alla osv
Problemet? beställd förra fredagen..inte fan har jag fått den än.
Bra köp.. men satan vad sne jag skulle bli om jag förväntansfull rotar igenom lådan på Fredagen (en vecka senare) o upptäcker att den ännu inte kommit... stor besvikelse.
** Volvo 765 Dieselkonvertering på G, D24TIC motorpaket sökes **
Vad: Samsung Galaxy S5 Black Var: Tele2 Pris: 274kr/mån +fria samtal till alla osv
Om du läser innantill när du beställer telefoner med abonnemang så står det klart o tydligt att det tar upp till 2 veckor när man beställer nytt abonnemang
Om du läser innantill när du beställer telefoner med abonnemang så står det klart o tydligt att det tar upp till 2 veckor när man beställer nytt abonnemang
läste riktigt noga och de stod 1-3 arbetsdagar eftersom det var en fredag jag beställde så hoppades jag iaf på onsdagen eller torsdagen veckan efter men icke...
Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13