König Högtalare. Kopplat till tv. 360W. Dunkar på bra. Tokrea på Mediamarkt. Bara 399:-! Då tar de även USB/SD-kort och inbyggd radio...
Samsung 3d-tv med 2 glasögon. Kul! Röst och handstyrning via webbkamera. muspekarfjärr. Den vita lilla boxen till höger är Canal Digital. Ny parabol alltså HD-läge på "allt". 17500:-
Dator Medion XC-115. Den gör sitt jobb. 3490:-
Nackdelar med inköpen: Får leva på Nudlar resten av månaden.
Du handlar ju konstant du! Fan har du några pengar kvar efter månadens slut?
Jag har inte köpt något på ett tag, men har betalat för en sak...
Vad: Service av min Rolex några sidor bak Var: Nymans Ur Pris. 7200:-
Håller 15-20 år till nu utan service Om jag ens kommer ha kvar den så länge (tvivlart)...
Min herre handlar väl rätt bra själv? Rolexar är ju inte gratis heller? Köpte också en klocka för ett par veckor sedan. Ska fota den. Och som svar på frågan: Nej jag kommer att vara utfattig resten av månaden.
Seiko 5050. Även kallad "running man watch" googla det... Det säljs för cirka tusenlappen på ebay så rätt nöjd...
Var: Lions på Tjörn Pris: 10:- svenska riksdaler Batteri: 6.90 på vårt lokala "Ullared" så totalt 16.90 Klockan är troligen från 1984 och i nyskick. Kul med ett 30 år gammalt digitalur!
Du handlar ju konstant du! Fan har du några pengar kvar efter månadens slut?
Jag har inte köpt något på ett tag, men har betalat för en sak...
Vad: Service av min Rolex några sidor bak Var: Nymans Ur Pris. 7200:-
Håller 15-20 år till nu utan service Om jag ens kommer ha kvar den så länge (tvivlart)...
Min herre handlar väl rätt bra själv? Rolexar är ju inte gratis heller? Köpte också en klocka för ett par veckor sedan. Ska fota den. Och som svar på frågan: Nej jag kommer att vara utfattig resten av månaden.
Nja, bara ibland. Fast visst, blir väl rätt dyrt när man väl gör det
Seiko 5050. Även kallad "running man watch" googla det... Det säljs för cirka tusenlappen på ebay så rätt nöjd...
Var: Lions på Tjörn Pris: 10:- svenska riksdaler Batteri: 6.90 på vårt lokala "Ullared" så totalt 16.90 Klockan är troligen från 1984 och i nyskick. Kul med ett 30 år gammalt digitalur!
Vilket fynd! Rockar själv Seiko på jobbet, fast då en nyare automatare! Bra skit!
Korggubben? ^^
Bra gissning/googling då denna ligger 5 minuters bilväg från oss men det var Göksäter på Orust...
Korggubben? ^^
Bra gissning/googling då denna ligger 5 minuters bilväg från oss men det var Göksäter på Orust...
Vart? Kullagergrossisten Kostade 5199:- Köpte två batterier 6000mah 2s, samt en laddare. Det är en Traxxas E-revo Brushless edition. Har en Yama Buggy som jag precis köpte, men är så otroligt besviken på kvaliten, så var tvungen att köpa en ny.. Och då blev det en elektriskt istället. Fastnar man för hobbyn i ett senare stadie, blir det nog att införskaffa sig en HPI bensinare kanske..