Kul pryl! Nu jävlar skall det göras Priusfilm.....? Där har du ett ypperligt tillfälle att en gång för alla påvisa vad som arbetar när under landsvägsdrift. Många har ju tydligen lite svårt att via skrift eller youtubelänkar ta till sig den informationen.
Köpte nyss en tatto(el för ca en vecka sedan)är mkt nöjd men nix ingen mera. Var:Här i stan För: 1000:-
Första gadden? Du ska nog se att det kommer flera.. Jag kommer göra kalrt min 8e nu i veckan.. tror jag
Japp första gadden!Nix ingen flera denna får räcka
Vad gör du för tatto då?Mvh!
Denna får räckatänket är ju standard.. Just nu fyller jag högerarmen, kör Japanskt tema. Ska färglägga underarmen nästa gång, hade bara tid med konturerna nu, en körsbärskvist med en fågel.. Utanför är standardkoien & en tiger.. Gör allt hos en kompis så jag blir extra "sjuk" då jag betalar åssigt och inget
Kul pryl! Nu jävlar skall det göras Priusfilm.....? Där har du ett ypperligt tillfälle att en gång för alla påvisa vad som arbetar när under landsvägsdrift. Många har ju tydligen lite svårt att via skrift eller youtubelänkar ta till sig den informationen.
DET ska finnas ett program som visar status på batteripack och mycket mera.
Men det är lite "mek" tydligen, så jag ska fixa detta under semestern som kommer. Nu börjar jag lära mig Torque och har sjukt många variabler uppe. Lite kul att se när belastningen på bensinmotorn skjuter i höjden när den börjar ladda batteripacken. Desamma när alla mätare som har med bensinmotorn att göra faller ned till noll. Dessutom ska tydligen denna vara som effektivast vid 2100 rpm. Nu kan jag köra så den ligger på dessa varv när den väl startar. Kommer att bli kul!
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Vad betyder texten? "Jag älskar för dagen" eller nåt va?
Så tänker man efter varje tatuering men några månader senare så sitter man där igen. Har gjort ett tjugotal tatueringar, hela bröstet och båda armarna samt vaden.
murvald:Blir nog grymt men en ganska vanligt teama.
Squidspeed:Jo det får räcka menar det.Vad texten betyder?Kommer alltid älska dig typ så..
Visst är det ju det, tur jag inte är ute efter att vara mer unik än vad jag redan är Däremot är mina motiv handritade av hon som gaddar mig så jag är 100% på att ingen har likadant så
Har både luftfuktare och nu denna hemma. Är redigt överkänslig mot damm/dålig luft. Astma. Men detta gör gott! Har 2 likadana på jobbet. Även om folk röker där så ligger det bara en svag doft av klor i luften efter natten.
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Har både luftfuktare och nu denna hemma. Är redigt överkänslig mot damm/dålig luft. Astma. Men detta gör gott! Har 2 likadana på jobbet. Även om folk röker där så ligger det bara en svag doft av klor i luften efter natten.