Fick bli ännu ett tangentbord. Ett Ducky Mini YOTH edition. Köptes på MAXFPS.se och kostade mig totalt 1400 kr. http://i.imgur.com/60ciU1y.jpg
Jag har två "vanliga" mini-tangentbord.. Riktigt behagliga i storleken.. Dock är mina undanstoppade till förmån för ett Corsair K-65 för stunden.. "Behövde" numpad i GTA5 & saknade "vettiga mediaknappar"
Oj! Blåtandsmottagaren blir perfekt för oss som har en gammal men kraftig stereo! Då kan jag blåsa ut skallen på grannen från tv-soffan... Tack för tipset! Fungerar bra eller? Mmm, Samsung-micro! Jag är Samsung-beroende :-)
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Oj! Blåtandsmottagaren blir perfekt för oss som har en gammal men kraftig stereo! Då kan jag blåsa ut skallen på grannen från tv-soffan... Tack för tipset! Fungerar bra eller? Mmm, Samsung-micro! Jag är Samsung-beroende :-)
Har faktiskt ingen aning än, har bara packat upp den för att kika. Ska kopplas in i Yamaha förstärkaren i samma post. Men har inga högtalare hemma än så har inte kunnat prova.
Lite småskrot till ena jeepen. Nya bussningar till flexleden i bärarmarna fram. Är lite väl mycket glapp i dom gamla, någon cm fram och tillbaka vilket är lite spännande ibland. ca 900kr för 2st med frakt....
Fästen för min 50" ledramp som jag ska ha på taket. Hade kunnat bygga något liknande själv men har blivit lite lat nu på semestern så jag känner inte för det. 1000kr från ebay...
blev en golf mk2 manhattan -89 pris: 5000:- var: privatperson vart familjeägd, 3 ägare så gott som rostfri, lite i kanterna bak, En polering och sådant ska fixas, och breddare och lister ska på, Sitter även Coils på den,
Senast redigerat av volvo_pure_power (4 september 2015)