Ja de e ju ett smart sätt att göra av med 13500:- på.. men har du betalt mer har du blivit blåst ! "Williams TT3 Chronograph L.E. Mens Wristwatch,, Our Price: $1,995.00"
har han köpt den på klockgiganten har han pröjsat 24k för den
Det är inte priset på klockan som avgör.
Köpte den från www.authenticwatches.com för $2100, men du lever i en drömvärld om du tror att det bara är att konvertera $2000 rakt av till skr å tror att det landar på det.
Här är (äntligen) en egen bild på den där dekorpanelen jag hämtade på saab den artonde:
Har inte monterat den ännu så har självklart ingen bild på den monterad men här är ett par bilder på monterade dekorpaneler:
AcidSleeper's 9-5 SE 2.0T
jimel's 9-5 SE 2.0T
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Jag köpte mej att par Diesel -jeans nu i helgen, de fanns dock inte i min storlek, bara i flera storlekar för stora men ville ha dem äändåååå!!! Så det fick bli i baggy -varianten..
Köpte dem på Pondus, tror de kostade 1300kr elle nått.
Noo pictuuure!!
Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)
Idag kände ja att ja måste få upp humöret så gjorde ett impulsköp! Seinfeld säsong 1-4 ! Har tittat på kanske 3 avsnitt eller nåt men kommer inte ihåg om de va roligt, men har hört att de ska vara de så vi får se
Sen säsong 5 och 6 med that '70s show också, så nu har jag säsong 1-6
Fick hem denna idag 99 :- inkl frakt på http://www.press-stop.se/kiosken/ fick lite smått och gott på köpet en bok med fuskkoder bla Jag har även skaffat mig en äkta zippotändare Ingen bild på den men ni vet hur dom ser ut
kanske inte räknas som att köpa när man får gratis snus av swedish match men:D fick iaf fem dosor av dom för att ja fick en portions snus som va trasig så ja skicka in den å fick fem dosor tillbaka:D pris: nada:D
kanske inte räknas som att köpa när man får gratis snus av swedish match men:D fick iaf fem dosor av dom för att ja fick en portions snus som va trasig så ja skicka in den å fick fem dosor tillbaka:D pris: nada:D