Detta köpte jag nyss-tråden

zleepy Trucker
11 mars 2017 · 1 392 Inlägg

Evildan skrev:

Hybridsmurfen skrev:

opel_vectra_gts skrev:
Prius för 40 17k mil fint skick.

http://www1.garaget.org/archive/140/139292/402054/402054-3790016.jpg

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Gett mig fan på att köra vår tills hjulen ramlar av. Eftersom taxi kör sina i 40000 mil så har vi väl att göra några år till.

Ordningen är härmed återställd, köpte mig en välskött lågmilad White Pearl Prius -12 nyligen.
Bilder kommer när jag fått hem den i veckan, köpte den via telefon...osedd...igen. tongue
Detta är mycket spännande, har inte ens bild via MMS utan enbart beskriven muntligen lite snabbt av stressad bilnasarbekant.

Vi normala hade kallat det för totalt.. puckat tongue
men sen köper du Priusar med så wink

grattis till nyförvärvet tongue

Nothing but
Rock 'n' Roll :)
spillolja
11 mars 2017 · 4 026 Inlägg

Evildan skrev:
Ordningen är härmed återställd, köpte mig en välskött lågmilad White Pearl Prius -12 nyligen.
Bilder kommer när jag fått hem den i veckan, köpte den via telefon...osedd...igen. tongue
Detta är mycket spännande, har inte ens bild via MMS utan enbart beskriven muntligen lite snabbt av stressad bilnasarbekant.

varför nu detta när ni redan äger en kvalitetsvagn ?

smile

Renault går sönder ibland men går oftast att laga
Renault Clio II "Pundarburk Grand Luxe" (2000)
Evildan
11 mars 2017 ·

zleepy skrev:

Evildan skrev:

Hybridsmurfen skrev:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Gett mig fan på att köra vår tills hjulen ramlar av. Eftersom taxi kör sina i 40000 mil så har vi väl att göra några år till.

Ordningen är härmed återställd, köpte mig en välskött lågmilad White Pearl Prius -12 nyligen.
Bilder kommer när jag fått hem den i veckan, köpte den via telefon...osedd...igen. tongue
Detta är mycket spännande, har inte ens bild via MMS utan enbart beskriven muntligen lite snabbt av stressad bilnasarbekant.

Vi normala hade kallat det för totalt.. puckat tongue
men sen köper du Priusar med så wink

grattis till nyförvärvet tongue

Vilket är puckat? Köpa osett eller köpa Prius? Jag gissar på bägge ting.
Känner säljaren/företaget väl, han ville veta om han skulle byta in den eller ställa den på mig direkt, jag behöver nog inte utveckla det mer.
Tack för gratulationerna.

Evildan
11 mars 2017 ·

spillolja skrev:

Evildan skrev:
Ordningen är härmed återställd, köpte mig en välskött lågmilad White Pearl Prius -12 nyligen.
Bilder kommer när jag fått hem den i veckan, köpte den via telefon...osedd...igen. tongue
Detta är mycket spännande, har inte ens bild via MMS utan enbart beskriven muntligen lite snabbt av stressad bilnasarbekant.

varför nu detta när ni redan äger en kvalitetsvagn ?

smile

Nej du har missförstått hur sidan fungerar ty kvalitetsvagnarna under min profil äger jag inte längre utan vi har brukat ett gasdrivet dsg-växlande Passatkräk en liten tid och det kan ju ingen vettig människa påstå är en kvalitetsvagn.

NRGv6
11 mars 2017 · 92 Inlägg

Belysning till bilen big_smile Instrument, ECC, Regplåt och lite smått och gott wink

Var? Fejsbooken
Pris? Ca 400

Gud som haver folket kär, Se så rika snobbar är..
Vart man än i världen vänder, är dom där med sina pengar..
BMW hit & BMW dit, det är bara en massa skit..
Skaffa VOLVO läs & lär, köp en VOLVO och håll den kär.
Volvo XC70 D5 AWD "Oxn" (2007)
Volvo 944 SE "Strög driften" (1995)
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
11 mars 2017 · 17 486 Inlägg

Evildan skrev:

spillolja skrev:

Evildan skrev:
Ordningen är härmed återställd, köpte mig en välskött lågmilad White Pearl Prius -12 nyligen.
Bilder kommer när jag fått hem den i veckan, köpte den via telefon...osedd...igen. tongue
Detta är mycket spännande, har inte ens bild via MMS utan enbart beskriven muntligen lite snabbt av stressad bilnasarbekant.

varför nu detta när ni redan äger en kvalitetsvagn ?

smile

Nej du har missförstått hur sidan fungerar ty kvalitetsvagnarna under min profil äger jag inte längre utan vi har brukat ett gasdrivet dsg-växlande Passatkräk en liten tid och det kan ju ingen vettig människa påstå är en kvalitetsvagn.

Gräv ner VAG-missfostret i trädgården och bruka som växthus. Det duger den väl till?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Presidento Of World
11 mars 2017 · 3 329 Inlägg

Hybridsmurfen skrev:

Evildan skrev:

spillolja skrev:

varför nu detta när ni redan äger en kvalitetsvagn ?

smile

Nej du har missförstått hur sidan fungerar ty kvalitetsvagnarna under min profil äger jag inte längre utan vi har brukat ett gasdrivet dsg-växlande Passatkräk en liten tid och det kan ju ingen vettig människa påstå är en kvalitetsvagn.

Gräv ner VAG-missfostret i trädgården och bruka som växthus. Det duger den väl till?

Lär väl smälla pga gasläcka :')

Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13
Evildan
11 mars 2017 ·

opel_vectra_gts skrev:

Hybridsmurfen skrev:

Evildan skrev:

Nej du har missförstått hur sidan fungerar ty kvalitetsvagnarna under min profil äger jag inte längre utan vi har brukat ett gasdrivet dsg-växlande Passatkräk en liten tid och det kan ju ingen vettig människa påstå är en kvalitetsvagn.

Gräv ner VAG-missfostret i trädgården och bruka som växthus. Det duger den väl till?

Lär väl smälla pga gasläcka :')

Använda det som hönshus?
Vi vet hur det slutar.
https://eatyourwordssmc.files.wordpress.com/2014/01/disaster_chicken.jpg

IceEyes Varningar: För många..
12 mars 2017 · 2 552 Inlägg

Evildan skrev:

opel_vectra_gts skrev:

Hybridsmurfen skrev:
Gräv ner VAG-missfostret i trädgården och bruka som växthus. Det duger den väl till?

Lär väl smälla pga gasläcka :')

Använda det som hönshus?
Vi vet hur det slutar.
https://eatyourwordssmc.files.wordpress … hicken.jpg

Så skulle det aldrig sluta om han hade en Prius.

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
SportPilot Ubåtsingenjör
12 mars 2017 · 7 232 Inlägg

det är något visst med priusägare big_smile haha

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
12 mars 2017 · 14 060 Inlägg

CHEEVA skrev:
det är något visst med priusägare big_smile haha

Haha!! Ja, dom är allt lite speciella. För vilken normal människa vill ha en Prius!!! wink

/Benny

Senast redigerat av Vettemannen (12 mars 2017)

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
xXSammy
12 mars 2017 · 6 577 Inlägg

Prius ägare är som Veganer
det tar max 5min på krogen innan alla vet att de äger en prius

OT:

xXSammy skrev:
http://i.imgur.com/4BnRFJX.jpg

host

1142kr på biltema :'D

nej de ska INTE på alfan

https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91270/91270-0587fd38eda1cafa3685c967b09170b3.jpg

Senast redigerat av xXSammy (12 mars 2017)

De/Dem
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
12 mars 2017 · 17 486 Inlägg

xXSammy skrev:
Prius ägare är som Veganer
det tar max 5min på krogen innan alla vet att de äger en prius

OT:

xXSammy skrev:
http://i.imgur.com/4BnRFJX.jpg

host

1142kr på biltema :'D

nej de ska INTE på alfan

http://www1.garaget.org/gallery/images/92/91270/91270-0587fd38eda1cafa3685c967b09170b3.jpg

*Host* Ehh..? Ford?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
xXSammy
12 mars 2017 · 6 577 Inlägg

Fransk dieselmotor (y)

De/Dem
Utmarks-Loke
12 mars 2017 · 5 841 Inlägg

En ford med fransk motor. Låter inte det som en kommande katastrof? wink

xXSammy
13 mars 2017 · 6 577 Inlägg

En likadant utrustad Ford Mondeo gick som taxi till 48 tusen mil innan växellådan ingående axellager gick sönder, lite oljeläckage från tråget men annars inga drivline problem. wink

De/Dem
Evildan
13 mars 2017 ·

xXSammy skrev:
En likadant utrustad Ford Mondeo gick som taxi till 48 tusen mil innan växellådan ingående axellager gick sönder, lite oljeläckage från tråget men annars inga drivline problem. wink

Mondeon brukar vara en medgörlig transportör, väldigt underskattad bil med ett oförtjänt dåligt rykte bland lekmän.
Jag sticker ut hakan och påstår att Mondeon av din generation är betydligt mindre strulbenägen än kusinen V70 eller tyska konkurrenter.
Bra rymlig säker bil med ofta mycket och rätt utrustning. Klokt köp!

Senast redigerat av Evildan (13 mars 2017)

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
14 mars 2017 · 17 486 Inlägg

Vad: Jacka/väst med ärmar. Fodrad
Var: En lokal klädaffär som ska upphöra
För: 998:-

1.7 kilo Jacka fast den ser ut som en väst. Börjar bli gammal vet ni...  Varm så in i helvete så nöjd.

https://www1.garaget.org/gallery/images/90/89434/89434-600f3cbb5a023951296f63f2a613d425.jpg

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Utmarks-Loke
14 mars 2017 · 5 841 Inlägg

1,7kg väst, är den skottsäker?

Evildan
15 mars 2017 ·

Hybridsmurfen skrev:

Evildan skrev:

spillolja skrev:
varför nu detta när ni redan äger en kvalitetsvagn ?

smile

Nej du har missförstått hur sidan fungerar ty kvalitetsvagnarna under min profil äger jag inte längre utan vi har brukat ett gasdrivet dsg-växlande Passatkräk en liten tid och det kan ju ingen vettig människa påstå är en kvalitetsvagn.

Gräv ner VAG-missfostret i trädgården och bruka som växthus. Det duger den väl till?

Uppdatering :
Stor förvirring hade tydligen uppstått då det är en vit solid -13 ZVW35 som rullat 4700mil, så jag är nöjd! Går smörfint.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang