Skämt åsido, sista inköpet blev i alla fall en sådan här skönhet, perfekt nu inför vinterstekandet. http://www.lyxklockor.se/wp-content/upl … ge-1-2.jpg Notera att detta är en klocka av märket Rolex. Egentligen har jag inte köpt den själv utan fått den av mitt ex pappa.
Så vad har de med köpte nyss då?
Störtskönt å lura av en sån av exets pappa dock
Sälj skiten så du får råd me en riktig bil ist
Haha. Han har ju en Saab redan ju!
Får säkert en ny 9-3a för klockan... Nästan en vanlig årslön får man betala för den klockan
hmmm... han har ju ingen audi
En årslön? Vad tjänar du egentligen då?
- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
Det var ju ingen som ville veta vilka filmer jag köpt, så jag slänger inte upp de här längre.
joo fan ja vill! ja brukar köpa några av de du köpt och de flesta är grymma !
Hehe FireTraXX egna lilla fanboy. Vad gulligt!
Skämt åsido, sista inköpet blev i alla fall en sådan här skönhet, perfekt nu inför vinterstekandet. http://www.lyxklockor.se/wp-content/upl … ge-1-2.jpg Notera att detta är en klocka av märket Rolex. Egentligen har jag inte köpt den själv utan fått den av mitt ex pappa.
Haha troligt....visa en bild när du har den på armen och ditt körkort samtidigt så tror jag dig=)
Nu har jag skaffat en ny modellbil igen Hahaha !! Pris : Nada Inte tackar man nej då man får en modellbil ? Jag fick denna som tack för hjälpen , Plus en Iveco ryggsäck Alltid lika roligt att få saker
Iveco Daily modellbil Tillverkare : ????
Väl omsluten av Frigolit
Riktigt fin och detaljrik
DNA , Jag vet inte vem som har tillverkat denna modell ! Det står ingen tillverkare på kartongen Jag har inte monterat lös den så jag vet inte om det står ngt där heller Det kommer jag alldrig att ta reda på då den kommer att förvaras i kartongens säkra atmosär
Denna rygga fick jag som tack för att jag var duktig på min praktik !! Jag fick även en Iveco Daily Modellbil
Köpte nyss en laptop, en Acer 6935G. Snygg och snabb dator med både full HD, bluray och inbyggd hemmabio, funkar faktiskt riktigt bra för att sitta i en laptop.
Pris: 14k
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Köpte mig ett nytt objektiv från Cyberphoto nyligen. Blev ett Sigma EX 18-50 f/2,8 DC Macro som gick lös på strax över 3600:-... Älskar att Cyberphoto skickar med en liten chokladbit i varje beställning
Köpte mig ett nytt objektiv från Cyberphoto nyligen. Blev ett Sigma EX 18-50 f/2,8 DC Macro som gick lös på strax över 3600:-... Älskar att Cyberphoto skickar med en liten chokladbit i varje beställning
Grattis! Har funderat ett tag på detta jag med från Cyberphoto. Självklart att man handlar där. Snickers eller Mars får man alltid!
Tack =P Har inte hunnit testa det så mycket än men det verkar bra iaf. Har fått bra recensioner också så Fick mig en liten Twix ja, jag som hade hoppats på Snickers
Köpte mig en ny kamera med lite tillbehör idag: - Canon EOS 40D - Hähnel HC-40D batterigrepp med fjärrkontroll - Extra batteri - SanDisk CompactFlash 4GB Extreme Ducati Edition
Fyra st lysrör med vita dioder i som jag tänkte ska lysa upp vid fötterna vid respektive dörr när dörren i fråga öppnas. Vart även blixtljus och en liten låda så jag kan styra fyra olika eldrivna saker från en liten fjärrdosa
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
bla förra spisen hade ett vred trasigt och när man ändå ska dra fram skiten och julstäda så passar det bra att byta ut den samt att det var det sista prylen som inte var i rostfritt i köket.
Tretti.se är underbart snabba och har bra priser. Som vanligt lastas det av utanför dörren, fri frakt.
Vill inte komma ihåg priset. Fakturan kommer inte hit iaf.
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg