Detta köpte jag nyss-tråden

Adde666
26 maj 2008 ·

https://www1.garaget.org/gallery/archive/65033/356808_hr8ofr.jpg

General Onyx. 36kr

Emelie_244
26 maj 2008 · 375 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/76814/356816_hb8fc6.jpg
Doft T-shirtar smile
Dofter t-shirtar till min bil smile
Pris 30 kr för båda smile

Senast redigerat av Emelie_244 (26 maj 2008)

Volvo S40 (2008)
Rinnegan Malleus Malificarum
26 maj 2008 · 2 401 Inlägg

THEBADGUY skrev:

FireTraXX skrev:

THEBADGUY skrev:

Om man ser till storleken, så jo.

Om man ser till vad jag har på hårddisken, så nej.

Så du tar med dig datorns hdd när du lyssnar på musik? yikes. Blir det inte lite tungt att bära?

Och sen när har man nytta av mer musik igentligen? 16 Gb räcker förträffligt bra för att ta med sig.

Jag har redan fyllt 46 gig på min iPod, så nog behöver man mycket utrymme om man är en musik fantast?

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Buick GSX Stage 1 "Velvet Hammer" (1972)
FireTraXX DFFL
26 maj 2008 · 9 020 Inlägg

Siarnaq skrev:

THEBADGUY skrev:

FireTraXX skrev:

Om man ser till vad jag har på hårddisken, så nej.

Så du tar med dig datorns hdd när du lyssnar på musik? yikes. Blir det inte lite tungt att bära?

Och sen när har man nytta av mer musik igentligen? 16 Gb räcker förträffligt bra för att ta med sig.

Jag har redan fyllt 46 gig på min iPod, så nog behöver man mycket utrymme om man är en musik fantast?

Utan tvekan, jag har 180-190Gb musik på datorn.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Hmm.
26 maj 2008 ·

Siarnaq skrev:

THEBADGUY skrev:

FireTraXX skrev:
Om man ser till vad jag har på hårddisken, så nej.

Så du tar med dig datorns hdd när du lyssnar på musik? yikes. Blir det inte lite tungt att bära?

Och sen när har man nytta av mer musik igentligen? 16 Gb räcker förträffligt bra för att ta med sig.

Jag har redan fyllt 46 gig på min iPod, så nog behöver man mycket utrymme om man är en musik fantast?

japp, fylls ganska snabbt faktist roll . . . Men 46gb? vad e det för ngn ? brukar de inte ligga på 40-60-80 smile...

Känns lite som att säga, 613,53 mb ram minneskort:P

Senast redigerat av Hmm. (26 maj 2008)

Rinnegan Malleus Malificarum
26 maj 2008 · 2 401 Inlägg

Hmm. skrev:

Siarnaq skrev:

THEBADGUY skrev:

Så du tar med dig datorns hdd när du lyssnar på musik? yikes. Blir det inte lite tungt att bära?

Och sen när har man nytta av mer musik igentligen? 16 Gb räcker förträffligt bra för att ta med sig.

Jag har redan fyllt 46 gig på min iPod, så nog behöver man mycket utrymme om man är en musik fantast?

japp, fylls ganska snabbt faktist roll . . . Men 46gb? vad e det för ngn ? brukar de inte ligga på 40-60-80 smile...

Känns lite som att säga, 613,53 mb ram minneskort:P

Jag sa att jag hade fyllt 46 gig redan, jag sa aldrig att den bara var på 46g. Hehe, den ligger på 80gig.

Fire, jag har någonstans runt 220 gig spritt över två hårddiskar. smile

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Buick GSX Stage 1 "Velvet Hammer" (1972)
THEBADGUY Gorgilus addictus
26 maj 2008 · 4 736 Inlägg

Siarnaq skrev:

Hmm. skrev:

Siarnaq skrev:

Jag har redan fyllt 46 gig på min iPod, så nog behöver man mycket utrymme om man är en musik fantast?

japp, fylls ganska snabbt faktist roll . . . Men 46gb? vad e det för ngn ? brukar de inte ligga på 40-60-80 smile...

Känns lite som att säga, 613,53 mb ram minneskort:P

Jag sa att jag hade fyllt 46 gig redan, jag sa aldrig att den bara var på 46g. Hehe, den ligger på 80gig.

Fire, jag har någonstans runt 220 gig spritt över två hårddiskar. smile

Allt är relativt. Jag klararmig mycket bra med 8 gig som jag har i min mobil. Byter låtar när jag känner för det. Kan dock vara lite struligt att välja musik när man ligger på lite över 1.3 TB...

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Mackanol
26 maj 2008 · 2 079 Inlägg

THEBADGUY skrev:

Siarnaq skrev:

Hmm. skrev:

japp, fylls ganska snabbt faktist roll . . . Men 46gb? vad e det för ngn ? brukar de inte ligga på 40-60-80 smile...

Känns lite som att säga, 613,53 mb ram minneskort:P

Jag sa att jag hade fyllt 46 gig redan, jag sa aldrig att den bara var på 46g. Hehe, den ligger på 80gig.

Fire, jag har någonstans runt 220 gig spritt över två hårddiskar. smile

Allt är relativt. Jag klararmig mycket bra med 8 gig som jag har i min mobil. Byter låtar när jag känner för det. Kan dock vara lite struligt att välja musik när man ligger på lite över 1.3 TB...

måste kontra!!!!!

min musikmapp ligger på 427 MB vann jag eller?

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Adde666
26 maj 2008 ·

va ju en jävla urspårning i denna tråden. Ska det inte handla om vad man har köpt istället för "Jag har flest gb musik i min IPOD"

ErskPersk Svindåre
26 maj 2008 · 1 433 Inlägg

THEBADGUY skrev:

Siarnaq skrev:

Hmm. skrev:

japp, fylls ganska snabbt faktist roll . . . Men 46gb? vad e det för ngn ? brukar de inte ligga på 40-60-80 smile...

Känns lite som att säga, 613,53 mb ram minneskort:P

Jag sa att jag hade fyllt 46 gig redan, jag sa aldrig att den bara var på 46g. Hehe, den ligger på 80gig.

Fire, jag har någonstans runt 220 gig spritt över två hårddiskar. smile

Allt är relativt. Jag klararmig mycket bra med 8 gig som jag har i min mobil. Byter låtar när jag känner för det. Kan dock vara lite struligt att välja musik när man ligger på lite över 1.3 TB...

hehe, jag klarar mig utmärkt med en 4gigare, man väljer ju bara ut det bästa från det man har på datorn å lägger in roll

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
TCG I didn't spank you. I high fived your ass!
26 maj 2008 · 963 Inlägg

Adde666 skrev:
va ju en jävla urspårning i denna tråden. Ska det inte handla om vad man har köpt istället för "Jag har flest gb musik i min IPOD"

Och kanske inte om saker som att man köpt en Cola, snus eller mat...

Skyracer Skyracer
26 maj 2008 · 917 Inlägg
http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö
Toyota AE86 Sprinter Trueno "GT Apex - Panda - Initial D" (1986)
Toyota GR86 (2022)
Hmm.
26 maj 2008 ·

Skyracer skrev:
En Mossa GTI

http://www.nelsongarden.se/shop/assets/ … ssagti.htm

big_smile

Mvh
Håkan

fattade ingenting först... smile

Innan jag klickade på länken dvs smile

Senast redigerat av Hmm. (26 maj 2008)

Racso Dr Snuggles
26 maj 2008 · 956 Inlägg

Mossa GTI .. Haha.

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
Mackanol
26 maj 2008 · 2 079 Inlägg

Adde666 skrev:
va ju en jävla urspårning i denna tråden. Ska det inte handla om vad man har köpt istället för "Jag har flest gb musik i min IPOD"

det va ju ändå nästan ingen som postade bilder

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
VictorD Med Jetplan i generna
26 maj 2008 · 413 Inlägg

Ett stycke sänkningssats beställdes igår.

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=356874

Inköpsställe: www.gemotorsport.se

Pris: 4400:- exkl. frakt

Senast redigerat av VictorD (26 maj 2008)

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
psi Stressfläkt Racing
26 maj 2008 · 337 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/7912/356910_nb4ooy.jpghttps://www1.garaget.org/gallery/archive/7912/356913_qnmsyi.jpg

www.gemotorsport.se
3470.- inkl. frakt


börjat handla på skatteåterbäringen lite i förtid smile

Senast redigerat av psi (26 maj 2008)

Evil_Genius_Garage *Gysot*
26 maj 2008 · 472 Inlägg

Nyligen inköpt:

* 4st Goodyear Eagle F1 235*40R18 (5900:-)
* Ny fronspoiler (2200:-)
* Nytt emblem till bakluckan (273:-)
* 4st Saab Centrumkåpor (Byggdes om till mina fälgar) (39:-/st + frakt = 266:-)

* Heaven Won´t Have Me And Hell Can´t Handle Me *
loudness
26 maj 2008 · 4 554 Inlägg

en skjorta och en slips på filippa k för 2papp

Ranta
26 maj 2008 · 162 Inlägg

Big_JN skrev:

FireTraXX skrev:

Westergren skrev:

Men i de här fallet är det ju en portabel musikspelare vi pratar om.

Varför kan inte folk sluta läsa det de vill läsa och istället försöka förstå HELA inlägget?

EDIT:
För att kanske förenkla det för dig min lilla vän så kan du lägga till "Allt är relativt" i mitt förra inlägg medans du läser.

Va fan har du vaknat på fel sida idag med FireTraXX!? lol

Det verkar han göra varje dag?? big_smile

Mazda Rx7 "Efini" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang