3110
Sök

ojämn tomgång golf3 hjälp snabt

103 Inlägg
20 maj 2008
Trådstartare
tja jag byttade battrei på bilen och efter det så blev tomgången jätte dålig den dör ibland.
jag har kollat att inga kablar eller något sånt har gått av. inte vad jag har sett iaf.
finns där något som kan gå i sönder på grund av att jag bytar batteri???
tack samm för alla svar jag får. ska sälja bilen på fredag så behöver få det fixat innan de btomgånen var jätte bra innan

Attackgasadå! Vi som saknar lite PoWeR :(

78 Inlägg
20 maj 2008
När stannar den och så då? Förra bilen jag hade va tomgångsstabilisatorn sönder på och det gjorde så man till slut va tvungen att alltid ha lite gas på annars stannade den i rödljus och stopp och jätte svajig tomgång. Ingen anning annars och sen skumt att batteriet borde gjort något om det inte bara är att du bytt till ett dåligt fast antar att det är nytt...

103 Inlägg
20 maj 2008
Trådstartare
den stannade i början av bytet men inte senare. nä jag bytade inte till ett nytt men ett som var bra iaf. men vart sitter den stabilisatern då. har juh ingen bok om det precis? tack

Attackgasadå! Vi som saknar lite PoWeR :(

78 Inlägg
20 maj 2008
Hm, antar att de finns på alla golfarna men blev lite osäker, vad ä'r det för motor?.. Men den ska sitta längst upp på motorn om det finns en: Så här ser dom ut: http://www.lagabasen.se/bilder/delar/105151000vy1.jpg
Och Vr6:orna ser lite annorlunda ut..
Senast redigerat av Kortslutning (20 maj 2008)

Sök