Sänkningssats finns på andra sidor också, de flesta komemr från Hova från början så surfa in där och kolla. De kostar 1590 eller så! Som sagt så har de ett antal återförsäljare!
Jag har personligen aldrig hittat "färdigtonade" lysen till Saab og900, känns som det ändå blir billigast att tona själv, men sen beror det väl på om man är säker på sin sak eller ej.
Kul projekt!, Tycker du ska tona baklysena helröda brukar oftast bli bättre än om man tonar dem svarta enligt mitt tycke! Inne i bilen kan du ju montera nå extra mätare? typ volt och ampere är inte så svårt att koppla in
Kul projekt!, Tycker du ska tona baklysena helröda brukar oftast bli bättre än om man tonar dem svarta enligt mitt tycke! Inne i bilen kan du ju montera nå extra mätare? typ volt och ampere är inte så svårt att koppla in
MVH/ANte
okeej tack för tipsen ska fundera! Men just nu är det sänkning på gång
behöver hjälp med en sak!, är på jakt efter nya bromssköldar men kan inte hitta det nånstans, nån som har en ide vart det kan finnas? ÄR i behov av sånna eftersom dom som sitter på bilen har gjort sitt!
behöver hjälp med en sak!, är på jakt efter nya bromssköldar men kan inte hitta det nånstans, nån som har en ide vart det kan finnas? ÄR i behov av sånna eftersom dom som sitter på bilen har gjort sitt!
//Tobbe
biltema kanske? saab kan ju ha det.. Kollat speedparts? dom har mycket grejer... SDCC?
haha får inte handla saker på biltema för min far ! haha , det ända blir väl å åka till saab isf! Sen kostar det säkert as mycket där. men men det kanske är värt det!"
biltema kanske? saab kan ju ha det.. Kollat speedparts? dom har mycket grejer... SDCC?
haha får inte handla saker på biltema för min far ! haha , det ända blir väl å åka till saab isf! Sen kostar det säkert as mycket där. men men det kanske är värt det!"
hälsa din far att det inte är nått fel på biltema perfekt för en fattig sutdent som mig.. Fast det blir ganska mycket i slutändan, även om allt är billigt.. Drog ut runt 20 biltema kvitton ur plånboken idag.. ouch
haha har redan försökt men han sätter inte sin fot där inne ! haha . Tror jag har på g ett par nya bromssköldar