Kommer det garranterat är avundsjuk på dig,vill också ha råd med sådanna leksaker får trösta mig med att min bil går bättre rakt fram
jo det skulle va kul o ha råd med fina saker till bilen studentlivet suger hårt ibland , o jag kan inte ens trösta mej med att bilen går bättre då den står stilla
hittade du bromssköldar?? Mvh!
har ju knappt själv råd, men jobbat hela sommaren så har väl en liten slant iaf;) , håller på och letar så borde hitta snart. var på saab och kollade, ingen ide och köpa där för då har man inga pengar kvar
Snygg Saab. Vad är det för dämpare du har köppt? MVH
Dom heter "Monroe Reflex", fick tag på ett par bromssköldar idag det var bara till baken men tror inte att det är så farligt där fram men ska kolla upp det !!
Verkar som det stannat upp här ett tag och jag tar på mig det eftersom jag inte gjort någe på bilen! Men igår så vart det nya fälgar till den har även satt på mörkaskärmblinkers!
De där fälgarna känner jag igen. Var också spekulant på dem men tyckte att alla hålen för bultarna såg för hemskt ut. Det bör ju räcka med EN uppsättning med hål, ser ju helt galet ut annars.... Det syns iofs bara på nära håll, är ju snygga för övrigt...
Senast redigerat av MrTurbo (23 augusti 2008)
Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Fint de blir Kommer bli kanon sen när oken e målade
Vart fick du tag på sköldarna btw??
//Jacob
stället heter örebrobildemo, min far gav det som förslag så åkte vi dit och då fanns det två kvar och det var bak. För dom bak är helt sönder rostade, kan lägga ut bild när jag tagit bort dom !
Det är inte någon som har ett kjolpaket till saab 900 som skulle vilja sälja det till mig?, tror inte jag vill lägga pengar på ett nytt så hoppas det kanske finns nån som har och vill sälja ?
Det är inte någon som har ett kjolpaket till saab 900 som skulle vilja sälja det till mig?, tror inte jag vill lägga pengar på ett nytt så hoppas det kanske finns nån som har och vill sälja ?
mvh tobbe
ett tips är o kolla på stcs o 900 klubben sälj forumn blocket osv! ! airflow heter kjolarna du ska ha ! o dem är väldigt svåra o få tag i synd nog ! Mvh!
okeej , men om du råkar se någe eller att någon säljer så kan du väl säga till, det vore skit schysst
har för mig att det inte finns 5D kjolpaket nya, vet att det finns 3D men inte 5D... Svåra som FAN att få tag på och kostar mycket pengar, klart värt det dock.
Om man har en GAMMAL 900a som mig så är det smått nära omöjligt att hitta kjolpaket, hara bar sett ett airflow-paket till trubbnos 1 gång.
ja det stämmer att det inte finns nya till 5d!
det kommer upp ibland på blocket o en del forum men gäller som sagt o betala rätt pris om man vill ha dem !