Tja, du kan ju ställa luftreglaget på defrost, fläkt och värme på max. När du gömt reglagen bakom mätarna så kan du ha en on/off strömbrytare till fläkten. Vår och sommar blir det rutorna som gäller...
Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.