3716
Sök

Golf Mätare

Styla en bil från grunden räcker!
187 Inlägg
21 maj 2008
Trådstartare
#1
Hej, funderar på att sätta dit mätare istället för de runda fläcktpanelerna.
Funkar det att göra något så man har andra knappar för "fläcktfart" "värme" " fläcktspec"
Som ni vet är det ju 3 runda knappar. Om man sätter i mätarna i dom alltså.
Men kan ju vara jobbigt på vintern när rutan e is.
Någon annan på garaget som har gjort så med mätarna?
Något tips på hur man ska sätta dom annars eller hur man ska ha mätarna där i plus att man kan ställa in fläktarna iallafall.

Hajj


Styla en bil från grunden räcker!
187 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
#2
hoho


* Klåpare
1 718 Inlägg
22 maj 2008
#3
Tja, du kan ju ställa luftreglaget på defrost, fläkt och värme på max. När du gömt reglagen bakom mätarna så kan du ha en on/off strömbrytare till fläkten. Vår och sommar blir det rutorna som gäller...

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
22 maj 2008
#4
Låter faktiskt inte som någon vidare smart idé att plocka bort dem funktionerna på en bruksbil. Iaf inget jag skulle offrat för lite mätare. Fundera på en annan placering istället.


Sök