4828
Sök

Ljudval Till Golf 2

207 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
#1
Hej !
jag har en golf 2:a som jag skulle vilja har bra ljud i som inte kostar mycket pluring eftersom jag inte har såå jäkla mycket pengar att tillgå.
så om något "proffs" kunde hjälpa mig.
får kosta max 3000kr.

QUATTRO = De ä bar å åk

CORRADOÄLSKARE
205 Inlägg
22 maj 2008
#2
vad är det du är ute efter. skall du ha framsystem baslåda och slutsteg eller vad skall du ha? lite mer specifikationer hade varit bra

Kolla min projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=1290219#p1290219

207 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
#3
jag behöver hjälp med allt huvudenhet , högtalare ,baslåda och slutsteg. tongue

QUATTRO = De ä bar å åk

CORRADOÄLSKARE
205 Inlägg
22 maj 2008
#4
ewrs skrev:
Snackar du högtalare också?

Annars kanske detta vore något: http://totalljud.jetshop.se/ShowProduct … mp;cat=233

det kittet plus ett framsystem för 1000 spänn .
Senast redigerat av thell_gti (22 maj 2008)

Kolla min projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=1290219#p1290219

207 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
#5
jo jag kollade på det innan.
vilket är bäst två 10:or eller två 12:or ?

QUATTRO = De ä bar å åk

207 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
#6
okej okej vad ska man köpa för huvudenhet då ?

QUATTRO = De ä bar å åk

CORRADOÄLSKARE
205 Inlägg
22 maj 2008
#7
det är svårt att hitta allt för 3000 kronor. inte säkert det blir jättelätt.

kanske bättre att köpa lite i taget och satsa mer på kvalitet. börja med baslåda och slutsteg. sen framsystem hatthylla mm. det hade jag gjort för man får oftast vad man betalar för

EDIT: självklart först huvudenhet
Senast redigerat av thell_gti (22 maj 2008)

Kolla min projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=1290219#p1290219

207 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
#8
okej tack för hjälpen jag tror jag har fått allt jag behöver big_smile

QUATTRO = De ä bar å åk

CORRADOÄLSKARE
205 Inlägg
22 maj 2008
#9
AUDI_NÖRD skrev:
okej tack för hjälpen jag tror jag har fått allt jag behöver big_smile

inga problem

Kolla min projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=1290219#p1290219

7 100 Inlägg
22 maj 2008
#10
kolla på conrad.se
där har dom billiga slutsteg,funkar prima ochså smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!


Sök