5173
Sök

Köpa öl i Tyskland

Sjukskriven snowboaråkare
510 Inlägg
23 maj 2008
Trådstartare
Tjabba jag ska köpa mig en campinginred vw lt31 och som premiär tur tänkte jag fara ner till tyskland och när man endå är i pilsnerns paradis så tänkte jag köpa på mig ett ex antal plattor.

Hur mycket får man igentligen lassa i en lätt lastbil är det tills totalvikten blir 3500Kg eller?
Jag har alltså bara ett B-kort...

Svenska Subaru Imprezaklubben...

465 Inlägg
23 maj 2008
så länge hjulen rullar fritt  från hjulhusen,och alla dörrar går att stänga så är det bara att lassta in;)

Blästrare LITAB LACK
325 Inlägg
23 maj 2008

Varför följa strömmen när man kan vara annorlunda....!!

Meister
6 763 Inlägg
23 maj 2008
laaantz skrev:
så länge hjulen rullar fritt  från hjulhusen,och alla dörrar går att stänga så är det bara att lassta in;)

Och om de vikten inte överstiger 3500kg. De står väll i regpapprena hur mycke du får lasta?

510 Inlägg
23 maj 2008
Trådstartare
tror att jag får lasta 880 kilo i den, hmmm det blir ju typ 112 plattor med 33cl dricka smile

812 Inlägg
23 maj 2008
bara en annan sak man få max ta inn 110 liter öl per person om jag kommer igåg rätt
om du lastar den full blir det nästan 900 liter wink

510 Inlägg
23 maj 2008
Trådstartare
golf4gti skrev:
bara en annan sak man få max ta inn 110 liter öl per person om jag kommer igåg rätt

Kan jag bevisa att det är för eget bruk så kan jag i princip ta in hur mycket som helst (och det är det ju såklart) 900 liter öl dricker man väll upp på några månader om tjejen hjälper till wink

Teddan
2 495 Inlägg
23 maj 2008
Ubbe83 skrev:
golf4gti skrev:

Kan jag bevisa att det är för eget bruk så kan jag i princip ta in hur mycket som helst (och det är det ju såklart) 900 liter öl dricker man väll upp på några månader om tjejen hjälper till wink

det funkar inte så , vet flera som blivit anhållna och tom fått straff för lite öl

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

510 Inlägg
23 maj 2008
Trådstartare
Jävla skit system, jävla skit lagar!

Forummoderator
9 299 Inlägg
23 maj 2008
Ubbe83 skrev:
golf4gti skrev:

Är du dum? Dela inte med dig!wink

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

510 Inlägg
23 maj 2008
Trådstartare
caromania skrev:
Ubbe83 skrev:
golf4gti skrev:

Är du dum? Dela inte med dig!wink

Förfan klart att jag inte ska dela med henne! Det är bara nått man häver ur sig i stridens hetta till tull personalen.

Nä det är nog bara dumt att köpa 900liter öl! Får nog sova på saken...

Sök