4675
Sök

hjälp med fränt bygge i passat tdi-99

669 Inlägg
24 maj 2008
Trådstartare
#1
hallå
nu ska jag bygga ljud i passaten och jag funderar hur man skulle kunna bygga tongue

ett vanligt sätt är ju...bygga låda sen smacka dit, men jag skulle villla "hotta" upp det tongue

då är frågan: är det nån som har nått förslag på hur man skulle kunna bygga? tongue


jag har 1st sinus live 1500
2st  stoora 12" ((((magneterna är stor, ser ut som mds zr 12"))))

så upp med både bilder å förslag
mkt tacksam för svar.///eddie
Senast redigerat av snipercat (24 maj 2008)


* Klåpare
1 718 Inlägg
25 maj 2008
#3
Ja.. Det beror på hur avacerat du orkar bygga. Klä lådan med långhårig plysch kanske? roll Kolla in lite projekt-trådar, där kommer du garanterat få en massa inspiration.

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.


Sök