4653
Sök

hälp me att koppla in högtalare

767 Inlägg
24 maj 2008
Trådstartare
#1
har plats för fler högtalare där bak i min saab 93 aero 03:a men någon som vet hur man lättast kopplar in ett slutsteg till orginal sterion? har hört att det är fiberoptik kablar så man vågar ju inte klippa av dom kablar som sitter till de befintliga slutsteget...

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
24 maj 2008
#2
Har för mig att om man vill byta antingen steg eller HU i en 9-3:a med optik så måste man byta båda, blir i vilket fall som helst en jävla massa kladd tack vare dom optiska kablarna.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

767 Inlägg
24 maj 2008
Trådstartare
#3
mm har nästan fattat de kanske lika bra att låta de vara då....wink

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
24 maj 2008
#4
Släng in en ny stereo i bilen istället då ??

En bra enhet från ett känt märke med många funktioner måste ju inte kosta skjortan, kolla bara på min tongue

Dubbel-DIN, 5V lågnivå, avtagbar skärm m.m. och det kostade mig bara cirka 3500kr från staterna.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P


Sök