under radion sitter nog en kontrollampa till airbagen på passagerar sidan... en polare som sitter breve mig nu jobbar som elektriker/felsökare på VAG, och säger att många som pillar på stereon brukar råka stöta till den(dra i den) så det blir en felkod.. spec om man har tändningen på... måste radera felkoden säger han... hoppas det kan stämma.
Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!